Skogsraa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker ikke å se drive-dank-kl?r under noen omstendigheter. Altså joggebukser, hettegensere, etc. Selv bruker jeg aldri noen av delene. Tights og boblejakke på jenter er heller ikke bra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ^ Tre inn i det gode selskap, broder. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvem i helvete kombinerer dress med t-skjorte? Det var et spørsmål dere helst ikke bør svare på, om det er noen her... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan stille det samme spørsmålet i OT-baren og se hvor mange som sier ja, fredrik Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det var et spørsmål dere helst ikke bør svare på, om det er noen her... Hahahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvem i helvete kombinerer dress med t-skjorte? Det var et spørsmål dere helst ikke bør svare på, om det er noen her... Hvor har du sett det? Jeg har sett hverdagsskjorter med t-skjorter under. Det ser heller ikke pent ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=15153705 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan stille det samme spørsmålet i OT-baren og se hvor mange som sier ja, fredrik Jeg har nok problemer med blodtrykket fra onlinespilling på Xbox, så det tror jeg at jeg står over. Det er jo heeelt katastrofe å kombinere de to da, og når du har nerver nok til å tre på deg et slips som ikke engang matcher t-skjorta, da er man rimelig på viddene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Å herre, det var ikke mye fint. Jeg var med på innsamlingen for noen dager siden. Da var det en som kjørte oss rundt mens vi gikk rundt med bøsser. Han var bussjåfør. Bussjåførjakke og utslitt flis under. Classy. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Joda, han kjørte volvo Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor .... 240 Edit: Et bilde til, med forbehold om at det ikke er kostyme han går med. Endret 4. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Slips, t-skjorte og hettegenser er en enda bedre kombinasjon! Så faktisk en bekjent gå med det her for litt siden, det var veldig lite pent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg kunne latt være å kommentert det, hadde en kamerat gått sånn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tja, orket ikke å lage dårlig stemning i bilen bort, og jeg så han vel egentlig resten av kvelden. Kan prøve å finne et bilde, var veeeeeeldig lite pent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde satt pris på et bilde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Der glemte jeg et ikke. Så han ikke resten av kvelden. Fant også et bilde til deg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ble mer oppgitt enn gapskrattende, men det er nå så. Ser fortsatt like jævlig ut! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Du burde nesten sagt ifra, slemt å la han gå rundt sånn. e:leif Endret 4. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Der glemte jeg et ikke. Så han ikke resten av kvelden.Fant også et bilde til deg! Er han på karneval? Var dresscoden alt det stygge du har i skapet? Hva skjer med verden!?!?!?!?!?!!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå