EB_Veyron Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Aloe Vera er for spesielle ganer. Personlig er det ikke mange drinker som er mer kvalmende enn den (og nei det kommer ikke av evt. dårlige opplevelser). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Kusinen min bor i Sverige, og hun sier at det er fryktelig mange på skolen hennes som følger Ganguro og Decora som stiler. Personlig skjønner jeg ikke poenget med å se så jævlig ut som mulig, eller så ung ut som mulig. Ganguro: Decora: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Jøss... Der stiller du deg i en helt ny rekke. Tror jeg har servert drinken til... 10-15 andre personer, som alle har likt den veldig godt. Men alt er jo ikke for alle. Jeg liker f.eks ikke whiskey eller enklere "vanlige" blandinger som rom og cola Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Er ikke fan av rom og cola selv, blir altfor søtt. Men foreslår at drikkediskusjonen fortsettes i mvv-kafèen. Endret 1. februar 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Vår/sommer selvfølgelig, men det går på vinteren også. Du må bare tenke på at det ikke er så lurt å gå med knall grønn bukse midt på vinteren, det ser bare feil ut mtp. på årstid. Haha, så en som gikk med det på skolen i dag. Så også en jente på vei hjem, gikk med rosa pysjdress (sånn i ekkelt stoff), beige (fake) Uggs og en beige boblevest. Hadde også en hvit topp under som var trukket ned til knærne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg klarer ikke å forstå hvorfor 90% av jentene jeg ser går med en genser med en topp under, hvor da denne toppen selvfølgelig er trukket langt ned. samme gjelder og med 2 topper osv... Dette ble ikke helt bra forklart, men dere skjønner vel hva jeg mener? Jeg skjønner ikke hva som er pent med dette.. Hvis jeg har på en t-skjorte under genseren min, så sørger jeg selvfølgelig for at den ikke synes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ganguro-stilen er i det minste underholdende, det skal den ha! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva du gjør som gutt er vel ikke så veldig relevant? Jeg liker når jenter går med trange topper som går ned til rett under rumpen. Hawt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva i de dypeste, mørkeste og mest avskyelige kroker av helvete? Det du postet var grusomt, Eplefe... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva i de dypeste, mørkeste og mest avskyelige kroker av helvete? Det du postet var grusomt, Eplefe... Ganguro, som var det første hun postet, er en populær stil blant japanske jenter fra 1990-tallet (om jeg husker korrekt) og frem til idag. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva du gjør som gutt er vel ikke så veldig relevant? Jeg liker når jenter går med trange topper som går ned til rett under rumpen. Hawt. Reisning!! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 På listen over ting jeg ikke liker kan man legge til nude lips. Jeg synes ikke det er pent på folk som ikke får det til (flertallet), og jeg synes ikke en gang at det er særlig fint på folk som får det til. Kunne ikke vært mer enig. Svært få får det til. Selv da er det ikke direkte pent. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ganguro-stilen er i det minste underholdende, det skal den ha!Med tanke på at den startet som en parodi på vestlige jenter - ja, men å dra den to tiår er kanskje litt drøyt.Hva i de dypeste, mørkeste og mest avskyelige kroker av helvete? Det du postet var grusomt, Eplefe... Welcome to Japan. Wa kawaii? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Kjenner jeg blir kvalm, og jeg kødder ikke, jeg blir fysisk kvalm, når jeg ser ganguro-stilen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Den kan faktisk være mindre jævlig. Dvs., den var det en gang på nitti-tallet. Bare en morsom parodi. Nåå.. Vel. Nå tar det litt av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Gensere og t-skjorter som på en måte går opp bakerst, nederst. Altså, at plagget ikke har passform hele veien rundt. For nakke/rygg-musklene drar plagget litt opp. Men problemet løser seg når man unngår hettegensere og generelt klær på Cubus som mødre kjøper til de spinkle sønnene sine som ikke kjøper klær selv. :!: Men jeg bryr meg ikke hva folk går med så lenge de er greie, synes bare det er forferdelig å ha på meg plagg med null passform. Endret 3. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Var ikke helt for stilen på noen av disse tre. Flirte også ganske godt av logoflash DC caps sammen med dress Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Var ikke helt for stilen på noen av disse tre. Flirte også ganske godt av logoflash DC caps sammen med dress Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Tull er fjernet fra tråden. 3 innlegg slettet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Oi. Det var ikke pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå