Essem Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 hva er stygt med det? Det er harry, og stygt. Buksa skal utenpå sokkene. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Folk som kler seg så det er tydelig at de vil ha oppmerksomhet når det gjelder å være "rebelsk".. dvs. emoer, hip hopper stil, jenter i skikkelig utfordrende klær.. Virker så despo etter oppmerksomhet at det er latterlig jo, også mannfolk i dameklær.. sorry, men jeg blir bare skikkelig irritert av å se sånne dragqueen mannfolk som tripper rundt på høye hæler med overdrevnt sminke og tennissokker i bh'n.. spesielt de med sånn typisk bitchete oppførsel *snap girlfriend* .. ÆSJ! Endret 20. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 godtar det meste. eller... egentlig alt untatt sossestilen og de derre jentene med små klær Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Den "nye" gangsterstilen er jævlig, ordentlige gangstere har penger og dress. Ikke stygge klær fra Kubus og Hennes og Maurits. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg liker å se Gothere og emoer, de er så søte når de går rundt og tror de er så spesielle :!: Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ejg likker ikek emo besj Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 hva er stygt med det? La oss snu det til: Kva er pent med det? Langt forbi mi fatteevne i alle fall. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Ejg likker ikek emo besj Liker ikke bæsj jeg heller, til og med om det er konge bæsj. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Den "nye" gangsterstilen er jævlig, ordentlige gangstere har penger og dress. Ikke stygge klær fra Kubus og Hennes og Maurits. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg liker ikke den maksimalistiske stilen som flere ser ut til å ha uten at de vet det. For eksempel så jeg en kar idag, han hadde på seg: -Slitte olabukser -Gult belte med stygg ubetydelig beltespenne -Mørkegrønn t-skjorte med rød logo på -Åpen skjorte med beige/hvitt/sort rutemønster -Hvite joggesko -Rayban aviators Dette ser kanskje ut som et skrekkeksempel i tekstformat, men ute i virkeligheten så er det så altfor vanlig. Nesten 70 prosent av gutter bruker en sånn stil nå. Det er nesten som vi er inne i en ny hippiebølge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Han hadde hvertfall gode briller(Hvis ikke det er inspirerte Shell briller) og ingen sokker utpå buksa/strikk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Han hadde hvertfall gode briller(Hvis ikke det er inspirerte Shell briller) og ingen sokker utpå buksa/strikk. Yepp, veldig fine briller. Det er bare syn han skammeliggjorde dem slik når resten var dårlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ramius, Hva liker du? Kan du poste et bilde av et antrekk i bilde tråden? Synes det bare er negativt fra deg Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Siste skudd til stammen for å holde buksene tighte nederst er visst å bruke teip (svart/gjennomsiktig). Var et par stykker på skolen min som brukte det. Fy faen så stygt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg liker ikke morgenkåpe-stilen.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Synes det bare er negativt fra deg Kanskje ikke så rart, med tanke på at man her skal fortelle hva man ikke liker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Joda, men det er da ikke bare i denne tråden, så lurte på hva han likte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 anti soss! Utdype? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Lacoste sko, strikk rundt ankelen, cumsleik, logoflashing osv...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå