HOHOHOHO222 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lisseslips og Alexander Rybak. Æsj, ja! Nå som han har kjøpt seg på Aker Brygge, kommer jeg vel til å se han OFTE! Kvalmt Bra han flyttet fra Nesodden, da får du slite med han i steden for meg.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Helfrekt antrekk, Jonas! Regner med det var deg på ballet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) WTF??? Endret 31. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jonas.: Haha, prikken over i'en at han "sagger". Edit: LOL, jeg skulle akuratt til å poste det bilde, fkm. Endret 31. januar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Henrik: Seff, fant ut at jeg skulle ditche den egentlige planen og skille meg litt ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 På listen over ting jeg ikke liker kan man legge til nude lips. Jeg synes ikke det er pent på folk som ikke får det til (flertallet), og jeg synes ikke en gang at det er særlig fint på folk som får det til. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) steike.. Her var det mye stygt! Glad jeg ikke finner noe som ligner meg her inne. Edit: fant ikke noe bilde å bidra med.. Endret 31. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Aller Værst: Overvektige jenter med altfor trange klær så "overskuddsfettet" tyter ut Du mener altså det er bedre med overvektige menn med for trange klær? Uff men, jenter er verst. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Synes vel at overvektige i for trange klær er ille uansett kjønn... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ow yew shtupid shonuvabitch yew pissh on yew buddy Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Flere steder hvor det plutselig har tatt av med beige chinos? ser stadig vekk flere og flere gutter med det må, midt på vinteren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lol, bor du i en hule SML? Beige chinos har da tatt av for lenge siden, hvertfall i de litt mer sentrale delene av landet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror han tenker på at folk bruke det om vinteren. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og jeg bor nødvendigvis i en hule fordi beige chinos ikke har blitt en trend på VGSen før nå? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vel, når det har vært populært over alt ellers i landet ganske lenge nå er det jo nærliggende å tro at du bor i et eller annet utkantstrøk. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal ikke se bort ifra det.. dårlig formulert i første omgang av meg, men spørsmålet gjenstår. Er det mer vanlig med beige chinos om vinteren enn sommeren der hvor du bor? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vel, når det har vært populært over alt ellers i landet ganske lenge nå er det jo nærliggende å tro at du bor i et eller annet utkantstrøk. Hvorfor svarer du ikke på meldinger? Det har da ikke noe å si om du bor i utkantstrøk, en drabantby eller midt i sentrum, chinos har da vært her i årevis! Skal ikke se bort ifra det.. dårlig formulert i første omgang av meg, men spørsmålet gjenstår. Er det mer vanlig med beige chinos om vinteren enn sommeren der hvor du bor? Vår/sommer selvfølgelig, men det går på vinteren også. Du må bare tenke på at det ikke er så lurt å gå med knall grønn bukse midt på vinteren, det ser bare feil ut mtp. på årstid. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vel, når det har vært populært over alt ellers i landet ganske lenge nå er det jo nærliggende å tro at du bor i et eller annet utkantstrøk. Hvorfor svarer du ikke på meldinger? Hvilken melding? Tror mobilen min er litt mongo :s Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆh Tenkte på Crocs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke screwdriver altså? Det er veldig fjortis det også Ahh, den mixen hørtes jævlig god ut! Ferdigknyttet slips, bukseseler med clips, for stor skjorte og BELTE! Screwdriver kan du få billig av meg. Det er vondt det. Aloe Veraen er fantastisk god. Så hvis du er i Sverige en gang, kjøp Midori på polet (det er enten utgått eller bestillingsvare i Norge) og prøv å lage. Oppskrift finner du på Aperitif sin "Bartender". Er vel, tatt fra hodet; 2cl Midori 2cl Bacardi Limon 2cl Sourmix (jeg kjøper ferdig på Ica/Maxi/Ultra) Sprite "Dæsj" limejuice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå