AT1S Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Cognac, cava, vin, øl, whiskey, sherry. Masse forskjellig! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Masse forskjellig! Som Charles sier. Det hele avhenger av årstid, anledning, sted osv. osv. Men øl og rom er en gjenganger til vanlig fyll. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg går for fjortisspritdrikken. Er som regel Vodka-battery eller andre former for enkelt blandevann, eller Bacardi Razz med noe lignende. Hvis ikke jeg tar det helt ut og lager Aloe Vera da. Det er hinsides digg, men tar litt tid (og koster litt) å lage den, med Midori, Bacardi Limon, Sprite, Sourmix og limejuice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg går for fjortisspritdrikken. Er som regel Vodka-battery eller andre former for enkelt blandevann, eller Bacardi Razz med noe lignende. Hvis ikke jeg tar det helt ut og lager Aloe Vera da. Det er hinsides digg, men tar litt tid (og koster litt) å lage den, med Midori, Bacardi Limon, Sprite, Sourmix og limejuice Ikke screwdriver altså? Det er veldig fjortis det også Ahh, den mixen hørtes jævlig god ut! Ferdigknyttet slips, bukseseler med clips, for stor skjorte og BELTE! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så. Siden det diskuteres så voldsomt om dere selv og hva dere gjør og har på dere, så antar jeg at det er deres egne stiler dere ikke liker å se? Back on topic folkens! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Endret 31. januar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hva er galt med den siste? Går sånn selv, jeg ^^, dog foretrekker mørke belter om jeg bruker det. Svar til Hvorres post, ikke til Zeromac. Endret 31. januar 2010 av Tufte Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 huff sånne sløfe greier er så sinnsykt stygt...(sånn til dress) Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hva er galt med den siste? Går sånn selv, jeg ^^, dog foretrekker mørke belter om jeg bruker det. Svar til Hvorres post, ikke til Zeromac. Tror han sikter til logoflash t-skjorta samt det hvite beltet. Estella!: Tenker du på sløyfe ala ? Endret 31. januar 2010 av SML Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://lookbook.nu/look/458935-i-am Typisk Lookbook. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er sløyfe stygt? sånn han over her har til dress..jeg syntes det er kjempe stygt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lisseslips og Alexander Rybak. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tror han sikter til logoflash t-skjorta samt det hvite beltet. Right you are! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lisseslips og Alexander Rybak. Æsj, ja! Nå som han har kjøpt seg på Aker Brygge, kommer jeg vel til å se han OFTE! Kvalmt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, den der var drøy Jonas. Noe av det verste jeg har sett i tråden hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå