Paisley Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg ville aldri tørt å melde meg inn i facebook gruppen deres. Kanskje fordi mitt nåværende profilbilde av meg inneholder en mørk joggebukse og cardigan? Redd for motehets og forfølgelse av motepolitiet i dette øyeblikk.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) OM NOM NOM Smårips Take it from me, det er ikke verdt det. Facepics på PM drepte boneren. Fankens. Du må ikke be om slikt. Tipper du ser stein ut, derfor du ikke godtar Om jeg noen gang blir forelska i det udyret der, skal du personlig få kappe av meg manndommen. Jeg dømmer da ikke. FVL, Vi ville sansyneligvis oppsøkt deg og gjennomført en Fab-5 under tvang. Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Den er hemmelig nå da din nisse Jeg er fremdeles invitert til den. Har vært inne å tatt meg en titt. Det var ikke det jeg mente da. Siden den er hemmelig er det ikke noe å være så paranoid for Det er jo ingen som kan se at du melder deg inn, så da er det jo ingen god grunn for å ikke gjøre det! Gruppepress, gruppepress, gruppepress, gruppepress, gruppepress, gruppepress, gruppepress, gruppepress! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg føler meg relativt sikker på at AnewZ er den velkjente '40 år gamle mannen' som kommer til å oppsøke meg. Dette underbygger jeg med at han ikke hadde profilbilde. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 FVL, Vi ville sansyneligvis oppsøkt deg og gjennomført en Fab-5 under tvang. Jøss, nå skulle jeg faktisk gjerne hatt en invite i min meldingsboks! Gleder meg til å se dere komme inn på skolen i deres flotte antrekk og gi meg en re-make Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ^haahahahah Har ikke hatt profil bilde siden november. Men hva med de som har bilde av seg selv som 4åring, det er da enda mer suspekt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Henrik har andre bilder av seg selv, så det går bra. Jøss, nå skulle jeg faktisk gjerne hatt en invite i min meldingsboks!Gleder meg til å se dere komme inn på skolen i deres flotte antrekk og gi meg en re-make Du hadde ikke funnet det små-pinling om vi hadde kommet og proklamert at vi var bekymrede medlemmer fra samme mote-forum og mente du trengte en oppstramming forran klassen din? Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har også bilder av meg selv, bare ikke profilbilder Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Henrik har andre bilder av seg selv, så det går bra. Jøss, nå skulle jeg faktisk gjerne hatt en invite i min meldingsboks!Gleder meg til å se dere komme inn på skolen i deres flotte antrekk og gi meg en re-make Du hadde ikke funnet det små-pinling om vi hadde kommet og proklamert at vi var bekymrede medlemmer fra samme mote-forum og mente du trengte en oppstramming forran klassen din? På ingen måte! Send pm om du vil ha adresse til skolen og ta en tur! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ^haahahahah Har ikke hatt profil bilde siden november. Men hva med de som har bilde av seg selv som 4åring, det er da enda mer suspekt! Er klart yngre enn 4 på det bildet, er vel rundt to år gammel, tror jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, helvette! Jeg skulle bytte til stor forbokstav, så trudde jeg skjermen var innlogging, men det var nicket jeg ville bruke!! =(=(=( Jeg er jo enda mer fjortis!!!! Har sagt fra til Dotten. Klarte ikke å se deg lide sånn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, helvette! Jeg skulle bytte til stor forbokstav, så trudde jeg skjermen var innlogging, men det var nicket jeg ville bruke!! =(=(=( Jeg er jo enda mer fjortis!!!! Stor forbokstav nå. Curtesy of Fredrik, som maser om poeng. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er min oppgave å stadig få deg til å stå på pinner for brukere, Vidar. Nå, gå tilbake og gjør noe nyttig. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 zoot suit var vel aldri helt inn var det det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Onepiece og Footies er ca. like stilig. Både med og uten dropseat. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Så en gutt i trondheim med harmesbukser.. grusomt.. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor råe er ikke de da? Can't touch this! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå