Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Stolt over at du husker ex-navnet mitt! Har sendt to meldinger alt, håper jeg våkner til et nytt nick Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fant ut det nå i etterkant! Du får gjøre Gjøvik-Lyn stolt imorgen om det er de du spiller for Jøsses, du sitter jo med masse kunnskaper om hjembyen min...og det er der jeg spiller ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Stolt over at du husker ex-navnet mitt! Har sendt to meldinger alt, håper jeg våkner til et nytt nick Man husker en som har noe så fett som Nike Blazer i patent leather. Endret 28. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) @Hvorre: Hehe, hadde det ikke vært for at du har meldt deg ut av facegruppen kunne du kanskje skjønt hvorfor:P Endret 28. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 haha stalker tendenser her nå! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Man husker en som har noe så fett som Nike Blazer i patent leather. Ouch =D Liker det! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) @Hvorre: Hehe, hadde det ikke vært for at du har meldt deg ut av facegruppen kunne du kanskje skjønt hvorfor:P Jeg var pent nødt, fikk som sagt ikke gjort noe der...skal høre med Charles eller fkm om en av dem kan sende meg en invite in-person... Og dere stalker vel ikke meg? Endret 28. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 @Hvorre: Hehe, hadde det ikke vært for at du har meldt deg ut av facegruppen kunne du kanskje skjønt hvorfor:P Jeg var pent nødt, fikk som sagt ikke gjort noe der...skal høre med Charles eller fkm om en av dem kan sende meg en invite in-person... Og dere stalker vel ikke meg? Send meg en PM med navnet ditt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trodde thrice ba oss sensurere bildet av han fra treffet? fuck deg Lekte paparazzi i dag i klasserommet - kos dere! På buksen står det: PINK og genseren står det med hvit skrift: LOVE PINK OM NOM NOM Smårips Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 stygt...var ikke akuratt bedre med slike sko til.huff Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ^^ Thrice, hun er straks 18 år. Da er man ikke smårips lenger Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Pffrt, ikke lek så stor nå du da! Få deg inn i face gruppen også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er vel bare slik at jeg ikke har så mye til ehm.. felles med jenter som går på VGS. Jeg har facebook-gruppen på vent, gitt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ingen har noe til felles med hun der. Jeg hater henne, og jeg vet at hat er et sterkt ord. På vent, hvorfor det da? Må få deg inn, slacker! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er for stein til å finne Accept-knappen. Hat er bare kjærleik med ryggen til AnewZ, kanskje du er forelska i henne og lever i fornektelse? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tipper du ser stein ut, derfor du ikke godtar Om jeg noen gang blir forelska i det udyret der, skal du personlig få kappe av meg manndommen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har facebook-gruppen på vent, gitt Den er hemmelig nå da din nisse Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 OM NOM NOM Smårips Take it from me, det er ikke verdt det. Facepics på PM drepte boneren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Den er hemmelig nå da din nisse Jeg er fremdeles invitert til den. Har vært inne å tatt meg en titt. Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå