thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Her, gutta , er nok kanskje den største samlingen av næææææstyness. Fy faen. Greit dust å legge ut bilder fra treffet vårt! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke at de kan se seg i speilet hver dag å tenke "niiiice" Endret 28. januar 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det bildet har jo bare blitt postet ca. 20 ganger tidligere SML... Selv om de er stygge som f begynner det å bli litt vel oppbrukt nå. Bare for å ikke bli helt OT: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trodde thrice ba oss sensurere bildet av han fra treffet? Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kjenner det rykker litt i boksa :O Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lekte paparazzi i dag i klasserommet - kos dere! På buksen står det: PINK og genseren står det med hvit skrift: LOVE PINK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Slike bilder burde legges i spoiler . Hvilken klasse går hun i? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hun blir 18 i år, med andre ord går hun i 2. klasse på VGS Jepp, det er UGGs med mønster dere ser på beina også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 På buksen står det: PINK og genseren står det med hvit skrift: LOVE PINK Vel, det synes at hun liker rosa.. Fælt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hun blir 18 i år, med andre ord går hun i 2. klasse på VGS Jepp, det er UGGs med mønster dere ser på beina også. Det er i det minste gjennomført dårlig. Har du spurt henne om hun synes hun går fint kledd? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lekte paparazzi i dag i klasserommet - kos dere! *bilde* På buksen står det: PINK og genseren står det med hvit skrift: LOVE PINK Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hun blir 18 i år, med andre ord går hun i 2. klasse på VGS Jepp, det er UGGs med mønster dere ser på beina også. Det er i det minste gjennomført dårlig. Har du spurt henne om hun synes hun går fint kledd? Ingen vits i å være spydig mot folk fordi man ikke liker stilen deres. Btw, tipper Anews bare er bitter fordi han ikke får napp hos hun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hun blir 18 i år, med andre ord går hun i 2. klasse på VGS Jepp, det er UGGs med mønster dere ser på beina også. Det er i det minste gjennomført dårlig. Har du spurt henne om hun synes hun går fint kledd? Ingen vits i å være spydig mot folk fordi man ikke liker stilen deres. Btw, tipper Anews bare er bitter fordi han ikke får napp hos hun Det var mer fordi jeg var interessert i om hun bevisst valgte å gå slik fordi hun synes det så fint ut, eller ikke. Man kan jo spørre på en måte der man ikke får frem at man ikke liker stilen... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Var jeg spydig? Sa bare hvilke sko hun gikk med, siden det ikke kommer frem på bildet. Får napp hos hun? Jeg ville heller fått napp hos Siv Jensen. Men siden jeg ikke skulle være spydig, så skal jeg ikke si hva hun ligner på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har mange jenter i klassen som går noe lignende selv. Jeg har sagt det til dem, og dem tar det mot seg, for dem veit selv at dem ser dårlig ut, men dem mener at dem ikke trenger å pynte seg på skolen. Tro meg, disse jentene ser effing hot ut på byen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I'd hit it so hard that whoever pulled me out would be crowned the King of England. Jeg liker hvordan vi ser ned på folk som ikke kler seg som vi gjør. <3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det tviler jeg faktisk ikke på dorian, om du hadde hatt en pose tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå