Homme Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Homme:Sånn i bunn og grunn gir de jo den samme effekten, men utslaget av det blir på en måte veldig forskjellig. Nei, egentlig ikke, begge deler supplementerer en stilart på samme måte. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Luer er der til en ting, holde ørene dine varme om sommeren.Sikker? vinteren selvfølgelig.. personlige preferanser folkens Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Det var ikke helt det jeg siktet til. Var mer et totalt fravær av hårprodukter, men er jo enig i at dårlig utjevning av voks o.l ikke akkurat er heldig. Ellers synes jeg du kverrulerer ang hatter vs caps. Det har akkurat samme effekt. Sette prikken over "i"en, komplimentere et antrekk, kall det hva du vil. Det eneste er at caps mer mer utbredt. Hadde dette vært i gamledagene når hatt hadde vært utbredt, tror jeg du ville sagt det motsatte. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, egentlig ikke, begge deler supplementerer en stilart på samme måte. Jeg er på ingen måte enig i dette, men tror ikke vi egentlig klarer å finne noen konkret løsning på der her. Vi har bare ulike meninger. Så, sånn er det. trice: Jeg føyer meg for den. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Handler vel egentlig ikke om forskjellige meninger, men det å være åpen for andre stiler. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Handler vel egentlig ikke om forskjellige meninger, men det å være åpen for andre stiler. Åpen for andre stiler? Virkelig, nå mistet jeg helt tråden her. Du sitter å sier at caps/hatt hadde samme effekt. Til Espennt: Det jeg mener er at Caps/Hatt/Lue bare er et tilbehør. Det skal ikke gi helt lik effekt, hvis du tenker på hvilken touch det gir til antrekket. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Du sitter å sier at caps/hatt hadde samme effekt. Ja? Begge er hodeplagg som brukes til å fullføre to forskjellige stilarter. Mener du virkelig noe annet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Du sitter å sier at caps/hatt hadde samme effekt. Ja? Begge er hodeplagg som brukes til å fullføre to forskjellige stilarter. Mener du virkelig noe annet? Det hun sikter til, hvis jeg har tolket henne riktig er: Hun mener at hatt ikke kan sammenlignes med caps, fordi hatt er mye mer "særegent", og gir deg en spesiell stil. I motsetning til caps/lue, siden det er noe "alle" har. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jaok, ikke lett å forstå hvor hun vill henn Men da er den saken borte Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Du sitter å sier at caps/hatt hadde samme effekt. Ja? Begge er hodeplagg som brukes til å fullføre to forskjellige stilarter. Mener du virkelig noe annet? Det hun sikter til, hvis jeg har tolket henne riktig er: Hun mener at hatt ikke kan sammenlignes med caps, fordi hatt er mye mer "særegent", og gir deg en spesiell stil. I motsetning til caps/lue, siden det er noe "alle" har. Det var på ingen måte det jeg mente. Orket bare ikke skrive Hatt/lue/caps/bandana/burka osv hver gang jeg skrev noe. Så betegnet alt som en hatt. EDIT: Saken er borte:) Endret 26. mai 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Kan du da være så snill å prøve å legge ut hva du faktisk mener sånn at vi klarer å forstå deg? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Emoer og HipHoppere = æsj. Lenke til kommentar
mathiask Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 -emo-stilen uten tvil -folk med trange bukser -oversminka dilldall /out Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg synes det er bedre med en teit stil, en å ikke ha stil i detheletatt. F.eks Jeg synes det er bedre å se en noen me altfor store klær, en en noen med helt "normalt-kjedlige klær" Sånn datanerd-stil, skifter nesten ikke klær. Nå gamer jeg en god del selv, men har nå litt gjennomtenkt utvalg av klær, istedet for å bare slenge noe på seg. Kan jo med en gang si at jeg ikke liker Sosse-stilen, eller egentlig holdningen deres. Blir sånn fanboy greier; "Jeg må ha dyrere/bedre klær enn deg no matter what" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg synes det er bedre med en teit stil, en å ikke ha stil i detheletatt.F.eks Jeg synes det er bedre å se en noen me altfor store klær, en en noen med helt "normalt-kjedlige klær" Sånn datanerd-stil, skifter nesten ikke klær. Nå gamer jeg en god del selv, men har nå litt gjennomtenkt utvalg av klær, istedet for å bare slenge noe på seg. Kan jo med en gang si at jeg ikke liker Sosse-stilen, eller egentlig holdningen deres. Blir sånn fanboy greier; "Jeg må ha dyrere/bedre klær enn deg no matter what" Trudde du likte folk med teit stil enn ingen stil. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Nå begynner jeg å bli lei dissa 12 åringa som går med JeanPaul jakke som det står LOGOFLSAHA over hele baken på jakka, og hvite lacoste sko med oppbretta bukser og strikk rundt Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Folk som går med sokker OVER buksa... Fy f*** så stygt det er... <{POST_SNAPBACK}> Endelig noen som skjønner det! Fatter ikke at folk synes det ser bra ut.. nå er vi fler! å bedre blir det itte når gutter også skal gå sånn:S Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Folk som går med sokker OVER buksa... Fy f*** så stygt det er... <{POST_SNAPBACK}> Endelig noen som skjønner det! Fatter ikke at folk synes det ser bra ut.. nå er vi fler! å bedre blir det itte når gutter også skal gå sånn:S hva er stygt med det? gjør det selv og mange på min skole gjør det.. on-topic: liker ikke emo stil med stygge t-shorter med marilyn manson og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå