hvorre Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Åfyfaen!!! Finnes det virkelig noen som går slikt kledd? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er noen her i byen. Huff =P Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har en annen ting jeg ikke liker; folk som kommer waaaaaay underdressed. Russedåp i går, kom en med mørke bukser, sort metall-t-skjorte og hettegenser. Alle andre kom i dress, eventuelt penbukser og skjorte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da vi hadde russedåp kom jeg i rød snekkerbukse. Riiiimelig underdressed, det altså. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har man ikke russedåp i starten av russetiden? Det hadde alle i Asker og Bærum hvertfall... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Natt til første utenfor skolen i Bergen, i hvert fall. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har en annen ting jeg ikke liker; folk som kommer waaaaaay underdressed.Russedåp i går, kom en med mørke bukser, sort metall-t-skjorte og hettegenser. Alle andre kom i dress, eventuelt penbukser og skjorte. Ikke alle som liker å gå i fintøy. Har kun gjort det en gang selv. Huff. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har en annen ting jeg ikke liker; folk som kommer waaaaaay underdressed.Russedåp i går, kom en med mørke bukser, sort metall-t-skjorte og hettegenser. Alle andre kom i dress, eventuelt penbukser og skjorte. Ikke alle som liker å gå i fintøy. Har kun gjort det en gang selv. Huff. Det vil jeg rett og slett kalle respektløst (hvertfall om du har vært i mer enn en begravelse/konfirmasjon o.l. i livet). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har man ikke russedåp i starten av russetiden? Det hadde alle i Asker og Bærum hvertfall... Ikke spør meg, vi har det tydeligvis midt i januar, og gjerne lengst mulig vekk fra sentrum. Jeg trodde også man hadde det rett før russetiden, men det var det jo tydeligvis ikke. Jeg har en annen ting jeg ikke liker; folk som kommer waaaaaay underdressed.Russedåp i går, kom en med mørke bukser, sort metall-t-skjorte og hettegenser. Alle andre kom i dress, eventuelt penbukser og skjorte. Ikke alle som liker å gå i fintøy. Har kun gjort det en gang selv. Huff. Regner med at du har hatt minst én konfirmasjon, håper virkelig du gikk med dress der. Så har du kanskje vært i begravelse? Julaften pleier man å pynte seg, samme med nyttårsaften et cetera. Hva pleier du å gå med på slike anledninger? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Åfyfaen!!! Finnes det virkelig noen som går slikt kledd? Jupp, jeg så faktisk en som hadde slikt antrekk bare for et par dager siden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har en annen ting jeg ikke liker; folk som kommer waaaaaay underdressed.Russedåp i går, kom en med mørke bukser, sort metall-t-skjorte og hettegenser. Alle andre kom i dress, eventuelt penbukser og skjorte. Ja fy faen azz, viktig med respekt for russetida!1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Får veldig assosiasjoner til Matrix ^^ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Regner med at du har hatt minst én konfirmasjon, håper virkelig du gikk med dress der.Så har du kanskje vært i begravelse? Julaften pleier man å pynte seg, samme med nyttårsaften et cetera. Hva pleier du å gå med på slike anledninger? Under spesielle anledninger så går jeg i skjorte, sorte bukser og sko som ser respektable ut. Eneste gangen jeg gikk i dress var under konfirmasjonen min. Julaften = normalt tøy for min del. Er jo ikke no spesielt med jula uansett. Liker ikke å se: Folk som på død og liv må ha på seg lue til enhver tid. Endret 24. januar 2010 av Northern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Under spesielle anledninger så går jeg i skjorte, sorte bukser og sko som ser respektable ut. Eneste gangen jeg gikk i dress var under konfirmasjonen min. Har du aldri vært i begravelse? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Let me refrase: Jeg mister respekten for folk som ikke går i penklær(les dress!) under spesielle anledninger... Ment til Northern, btw Endret 24. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Respekt faktisk. Er ikke alle som er interesserte i klær som de av oss som bruker denne delen av forumet, og da har jo folk forskjellige holdninger. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hehehe, med slike utsagn får du ikke akkurat mye respekt på denne delen av forumet...hvertfall ikke av meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå