McMuffin Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hahaha! Så en i byen i dag med:Topplue Duffelcoat OnePiece(blå med horisontale hvite striper) Timerlands Herre. Finnes det ikke en lovhjemmel som gir oss rett til å utrydde slike? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva med denne: Likte godt capsen og ola shorts over joggebuksa. Skjorta var litt tøff også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) I dag så jeg faktisk en person godt over tyve med: lys dongeri, svart boblejakke, en rutete skjorte åpen nok til å se singleten under ganske godt. Skjorten er lagt ganske langt ut, slik at det blir en mye større utrigning. Topper det hele med et slips innenfor skjorten, slik som han fyren som nettopp ble postet hadde det. Så latterlig ut! EDIT: Såg forresten et par i 50åra som også var helt jævlig kledd. Dama hadde burberry pique, burberry hettegenser, burberry veske og burberry lommebok. Alt selvfølgelig i monogram. Mannen hadde ei svæær armani beltespenne med noe som så ut som diamanter. Endret 23. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Var temaet for festen "Krem"? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 *Bilde* Største problemet hans er at han er alt for tynn og hengslete, og få klær ville sett veldig bra ut uansett. Det gjelder forøvrig mange. Man kan ha så pene klær man vil, men har man ikke kroppen/utseende så blir man aldri pen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er nesten like tynn som han. Men klær sitter fortsatt bra på meg, vil jeg si. Slim fit fra designermerker er ekstremt slim. Small holder i massevis. Jeg bruker 46 eller tilpasset 48 i blazer, kan ikke si jeg selv syntes at det ser dårlig ut. Gjelder bare å kjøpe riktig størrelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jaja, finner alltid klær. Jeg er også tynn. Men det ser nødvendigvis ikke alltid så bra ut. Btw, jeg kjøpte en t-skjorte fra armani, jeg måtte opp i XXL for at den skulle passe, selv da var den rimelig tight Ellers bruker jeg L/XL Endret 24. januar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Facebook. Viser fin trend. Selv på ball skal håret til enkelte være grusomt. Hvis man har hår som er langt nok til å kjemme det, og man går med dress, så bør man kjemme det. Ikke la det stå ut som en klovn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er nesten like tynn som han. Men klær sitter fortsatt bra på meg, vil jeg si. Slim fit fra designermerker er ekstremt slim. Small holder i massevis. Jeg bruker 46 eller tilpasset 48 i blazer, kan ikke si jeg selv syntes at det ser dårlig ut. Gjelder bare å kjøpe riktig størrelse. Samme for meg. Small passer som oftest alltid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) fkm: Det der.. Det der er ikke seriøst. Endret 24. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 1000 hakk for lang i tillegg, æsj. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Liker ikke beige med svart heller, så alt var feil med det bilde der. Bakgrunnen er faktisk det peneste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lignet litt på Øystein Bache Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Missliker også solbrillene han bruker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trench coat mafia, baby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå