TOO TRILL Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jenter som går med skinny jeans/tights og gigantiske nike shox er ekkelt. de ser ut som hobbiter med slike føtter Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 I dag så jeg faktisk en med strikker hver tiende cm. opp til kneet. Seriøst, leggene hans så ut som en surret stek. Hahaha. Det hadde nok passet mer under tråden som ikke finnes, men i mitt hode heter "Stiler du liker å LE av" Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nokre folk prøver rett og slett FOR hardt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg så en person med to, 2, TO!!! fjellrävenjakker på seg i dag. Jeg gir snart opp menneskeheten........ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg så en person med to, 2, TO!!! fjellrävenjakker på seg i dag. Jeg gir snart opp menneskeheten........ Det nekter jeg nesten å tro! på BI? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg så en person med to, 2, TO!!! fjellrävenjakker på seg i dag. Jeg gir snart opp menneskeheten........ Det nekter jeg nesten å tro! på BI? Det håper jeg ikke var på BI, for ellers så er det oppdraget til fkm og Charles å få vekk denne personen! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det var ikke på BI nei, det var på Smestad, Charles kjære hjemsted. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Trodde det var Jessheim? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sist jeg var i hovedstaden hadde hver fjerde gutt jeg så ute på byen mascara på seg. Vurderte å poste i "tenn på" tråden istedet, men for min del er mascara/eyeliner/all sminke inklusive brunkrem hos gutter en oppfordring til håndgemeng. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Pelskåper. Eg kan ikkje fordra dei rett og slett. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Facebook. Haha, de gutta skulle vært bura inne av Motepolitiet Hvor stor er egentlig dressen til han lengst til venstre? Hvorfor skal alle absolutt ha samme harry hårsveisen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Sist jeg var i hovedstaden hadde hver fjerde gutt jeg så ute på byen mascara på seg. Sikker på at du ikke forvillet deg inn på en gay-bar eller emo-konsert? Jeg er i Oslo så og si hver dag, og jeg kan ikke si at jeg ser så veldig mange med mascara. Det er selvfølgelig en og annen emo, men bortsett fra det er det ganske sjelden jeg ser gutter med mascara. Endret 23. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Snakker vi mascara eller guyliner? Guyliner forstår jeg godt, det bruker de fleste skuespillere - man får sterkere øyne av det. Jeg har en kompis som bruker akkurat nok til at det ser bra ut, men ingen mistenker det. Helt til de ser ham neste morgen. Men da er det for sent. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sist jeg var i hovedstaden hadde hver fjerde gutt jeg så ute på byen mascara på seg. Sikker på at du ikke forvillet deg inn på en gay-bar eller emo-konsert? Jeg er i Oslo så og si hver dag, og jeg kan ikke si at jeg ser så veldig mange med mascara. Det er selvfølgelig en og annen emo, men bortsett fra det er det ganske sjelden jeg ser gutter med mascara. Først var jeg på reggaeklubb, så på et eller annet rockeklubb med metallhuer, så på et høl i veggen der de spilte Lars Winnerback eller hvafaen han kaller seg, alle tre stedene hadde sminkegutter som ellers fulgte stilen til stedene. Gayliner, hva i all verden er gayliner? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hahaha! Så en i byen i dag med: Topplue Duffelcoat OnePiece(blå med horisontale hvite striper) Timerlands Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Gayliner, hva i all verden er gayliner? Guyliner. Eyeliner for guys. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Gayliner, hva i all verden er gayliner? Guyliner. Eyeliner for guys. Det, en boa, foundation og litt leppestift så er man klar for en helaften på reperbahn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Og med en hatt og fletter så kan man bli Jack Sparrow, med skjegg så kan man bli Dave Navarro og med enormt musikalsk talent så er man klar til å være David Bowie. Endret 23. januar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå