SML Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Aner ikke hva han prøver på, stygt uansett. Endret 21. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det der så ut som en blanding av hip-hop og preppy....og han failet! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ^^ Oi, det var bare uber fail! Har noen bilder som jeg har stjålet fra face jeg også nå, men sparer på det kruttet til litt senere. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Litt dårlig gjort å legge ut "private" bilder uansett i grunn? Tenk om de ser det. : p Endret 21. januar 2010 av Bob Dick Lenke til kommentar
Nash Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare tegne over ansiktet så skal det gå bra. Deres feil at de går slikt kledd uansett Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå ja, det er jo ikke et holdbart argument når dette handler om smak og behag. Enig med Bob Dick. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når de alt er lagt ut på facebook så ser jeg ikke store problemet med at de blir lagt ut her med sladdet ansikt. Tenk på alle som viser sine venner til andre venner osv via facebook på bilder som ikke er sladdet. Vil ikke si dette er det store overtrampet Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Litt dårlig gjort å legge ut "private" bilder uansett i grunn?Tenk om de ser det. : p Kanskje de lærer da.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, det er jo lov å håpe... Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Litt dårlig gjort å legge ut "private" bilder uansett i grunn?Tenk om de ser det. : p Vet forøvrig ikke hvem jeg la bildet ut av er. Noen ganger browser jeg på facebook mellom profiler og finner noen bra bilder. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når de alt er lagt ut på facebook så ser jeg ikke store problemet med at de blir lagt ut her med sladdet ansikt. Tenk på alle som viser sine venner til andre venner osv via facebook på bilder som ikke er sladdet. Vil ikke si dette er det store overtrampet Men de blir ikke hengt ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Aner ikke hva han prøver på, stygt uansett. Han er sikkert ny i 'gamet'. Man prøver ofte for hardt. Jeg gjør det selv innimellom Dog ikke så ille. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Syns det egentlig var ganske fett, tho ikke akkurat min stil. Ville nok ikke stussa negativt over det om jeg hadde sett en person gått kledd sånn. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 så ut som en fjotiss som tok det som lå øverst i skapet...dårlig stil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Syns det egentlig var ganske fett Du så at bildet er klikkbart for større versjon? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg liker ikke BI-stilen.Der går guttene med bukser som har vaska ut og blass rød farge, gjerne litt vide formløse ,også bretter de den opp rett over ankelen og har på seg seilersko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg liker ikke BI-stilen.Der går guttene med bukser som har vaska ut og blass rød farge, gjerne litt vide formløse ,også bretter de den opp rett over ankelen og har på seg seilersko. Det er mange som går sånn nå på kaldeste vinteren, hvertfall nå som sibirkulden er meldt igjen! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 HAHA fy faen sjekk pelsen! Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg vet! Han mangler bare en stokk før han er Sugah Pimp Daddy. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå