Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det som jeg virkelig ikke liker er folk som bare setter i sammen klær uten å tenke seg det fnugg om hva som passer sammen eller ei. Greit nokk skal man to minutter ned på butikken og handle noe så er det helt greit.

 

Ellers så jeg to unge damer på butikken her om dagen og da fikk jeg bare lyst å kaste opp. Håret var skikkelig ekkelt gult blondt, skikkelig tørt hår som stakk ut i alle veier og så fullstendig ustelt ut. tre flasker med brunkrem i tryne og hver sin WESC genser. Det som gjorde det ekstra ekkelt var at de var så sinnsykt like. Ingen egen stil, følger mengden.

Lenke til kommentar

Liker ikke den stilen der vedkomne rett å slett dropper å skifte klær. Uteligger stilen er helt grusom, samme gjelder ekstremistene blandt emo'ene. Stiler som utpeker seg som kjafsete/glorete/blendende er også uspiselige.

 

 

EDIT: Jeg liker ikke egentlig emo-stilen i det hele tatt.

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar

thrice,

Klarte heller ikke å bestemme meg om det var en gutt eller jente så jeg tok en titt på bildenavnet og fant ut navnet "hennes" er Agyness Deyn. Hun er vistnokk supermodell med jobber for både burberry og Giorgio Armani :S

 

Blir dette trenden neste høst så tror jeg at jeg holder meg inne hele høsten eller flytter til florida eller ett varmt sted hvor det er stringstruse- og minityrbhtrend året rundt.

Lenke til kommentar

Seriøst! Man ser lett at det er Agyness Deyn. Jeg syns vaneligvis den dama er kul, men det der er vel ikke det beste jeg har sett av henne. Etter hvordan jeg "kjenner" henne, så kan hun der ta på seg nesten hva som helts, og likevell ha stil. Men som sagt, det der var ikke hennes beste side.

 

Og nei, det der blir ikke trenden neste høst. Etter CD og dømme, så blir ikke årets høst så veldig forandret fra fjorårets, de har vel bare innført litt mer farge.

Lenke til kommentar

I dag så jeg klassens "moteikon" med lue. Hva faen sier bare jeg. Luer er der til en ting, holde ørene dine varme om vinteren. Personlig liker jeg generelt sett ikke hodeplagg. Håret er der for at det skal vises frem er min mening. Hatter kan jeg være med på, om det er en del av stilen og personen passer det, men caps,visors,bandana,keegebånd har ett bruksområde og det femminuttersturer på butikken eller noe i den duren.

 

edit: selfvfølgelig vinteren og ikke sommeren :p

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan du tolket hva jeg nettop skrev over her, men det jeg mente var at en hatt så absolutt bare er et tilbehør. Det finnes jo sikkert flust av dem der hvor et hodeplagg er en veldig stor del av "hvem de er", men likevell. Jeg annser egentlig bare en hatt som et vanelig smykke f.eks. Du bruker den bare får å sprite opp antrekket.

 

jokki: En caps kombinert i ett streetwear-antrekk utgjør vel det samme som en hatt i ett klassiskt antrekk

 

På en måte så har du litt rett, på samme måte som det blir helt feil. En hatt er et type tilbehør som på en måte setter veldig preg på antrekket. En hatt kan jo både gi stil til et antrekk, samtidig som den kan gi motsatt effekt.

Lenke til kommentar
På en måte så har du litt rett, på samme måte som det blir helt feil. En hatt er et type tilbehør som på en måte setter veldig preg på antrekket. En hatt kan jo både gi stil til et antrekk, samtidig som den kan gi motsatt effekt.

 

Altså akkurat samme effekt som en caps, bare to helt forskjellige stiler.

 

Å folk her inne sier jeg er trangsynt...

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte hvorfor enkelte synes du er trangsynt, Homme :p Kritisk kan man vel kalle det.

 

Jeg har kommet på enda en ting jeg ikke liker. Det er når gutter ikke klarer å bruke voks/gel/spray. At de ikke fatter at man ser mye bedre ut bare hvis man gjøre en liten innsats, kan jeg ikke forstå. Det kan jo alltids være latskap, men det er en annen sak...

Lenke til kommentar

Homme:

Sånn i bunn og grunn gir de jo den samme effekten, men utslaget av det blir på en måte veldig forskjellig.

 

thrice:

Druelignende klyser med voks i håret ser ikke bra ut nei. Enig med det.

 

Noe annet jeg syns er veldig lite pent er arbeidsklær, ser det er nevnt noen ganger fra før. Jeg fatter ikke gleden med å loffe rundt i slike klær. Det er stygt! Spesielt sånne glorete ekkle arbeidbukser. Jeg kan bare på ingen måte få meg selv til å like det. :no:

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...