dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det skjønner jeg godt - men kameraten vår på bildet har nok misforstått. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er undervurdert, det er bare et herk å finne slips til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er overvurdert. Ser ikke pent ut i 99 av 100 tilfeller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er undervurdert, det er bare et herk å finne slips til. Gå heller med to-tre knapper åpne med svart skjorte. Kler du det, ser det bra ut. Bare se på Alan fra The Hangover. Kjekkas! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er undervurdert, det er bare et herk å finne slips til. Gå heller med to-tre knapper åpne med svart skjorte. Kler du det, ser det bra ut. Bare se på Alan fra The Hangover. Kjekkas! Det er som oftest løsningen, ja. fkm: Dress med åpen svart skjorte er så enkelt og greit at det nesten ikke kan bli feil. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hva er en åpen skjorte? Bare en skjorte man ikke har kneppet igjen? Hva går under? Endret 12. januar 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er undervurdert, det er bare et herk å finne slips til. Gå heller med to-tre knapper åpne med svart skjorte. Kler du det, ser det bra ut. Bare se på Alan fra The Hangover. Kjekkas! Det er som oftest løsningen, ja. fkm: Dress med åpen svart skjorte er så enkelt og greit at det nesten ikke kan bli feil. Sorry, men det er og forblir feil! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart skjorte er like feil som raud skjorte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er en åpen skjorte? Bare en skjorte man ikke har kneppet igjen? Hva går under? En skjorte med de to, evt. tre øverste knappene åpne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Svart åpen skjorte med dress: http://littlejunkies.files.wordpress.com/2...angover_009.jpg Svart åpen skjorte: Rød skjorte er litt verre, selv om det kan gå: Rød kortermet skjorte: Det er derimot litt færre som vil si at dette er stilig, selv om jeg liker stiler som er annerledes: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Likte ingen av bildene du postet spesielt godt. Han fra Hangover klarer det greit, men da er vel han den ene av 100 som puller det off Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis du ikke synes Bradley Cooper kler det mer enn bare greit så får jeg neppe overtalt deg, da jeg synes han kler det utrolig godt og at det er et veldig kult antrekk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Når det kommer til sort skjorte får du neppe overtalt meg, nei. Edit: Uansett kan man ikke akkurat kalle det antrekket så veldig spesielt, hvertfall ikke ut i fra det man ser. Det er en dress og en svart skjorte. Endret 12. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er ikke så spesielt nei, ikke mer enn hvit skjorte og svart slips. Enkelt og greit og veldig stilig, hvor passform og type skiller vanlig fra veldig stilig, og gjør at det likevel kan bli personlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis det var et eksempel på noe du syns har bra fit var det superfail. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg trur de buksene kunne hatt godt av en tur til skredder. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Må nesten støtte Dorian, svart skjorte kan se bra ut det, så klart ikke alltid, men slik er det jo med alt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er ingen som har sagt at sort skjorte aldri ser bra ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 De har bare sagt 99/100. ^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den var kjempestilig. Hvor kan den skaffes? For å bidra i tråden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå