thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva heter de forferdelige draktene som folk går rundt med igjen? Har hjerneteppe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) I hvilken sammenheng? Endret 11. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kong, alle de kule går jo med det! Det visste du vel? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sant det! Tror jeg må ha meg en slik selv, for å bli like kul som dere andre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor? Det var en spøk. Bare irriterte meg at jeg ikke husket hva de het. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic. Det er sykt "lættis". Har en del kompiser som drar til Trysil kun for afterski, men de tar i allefall på seg skiklær. Allikevel skal man komme rett fra bakken imo, det er kun det som gjelder. Derav "afterski" og ikke bare "after". Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Han ene jeg bor med så en OnePiecefail i dag. Var en kar med diger stripete OnePiece sort/hvit uggs og en diger boblejakke Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vet det finnes mye spesielt på Gjøvik, ja Erru frekk ellah? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic. Det som også er latterlig er at de "penkledde" kara fra Fredrikstad låner seg masse hip hop wear for å se kule ut mens de er der oppe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Noe jeg ikke kan helt sette fingeren på. Noe var bare... rart. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hva med pløsete genser og hvitt slips, Zeromac? Egentlig var hele greia helt feil. Endret 12. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Få armer på vesten, bytt farge på slips og skjorte. Skaff plagg som passer. Dropp lame posering. Så begynner det å hjelpe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skjorta under vesten hang bare og slang... Hørt om passform? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Passform er ikke alltid så greit å få til. Sliter selv med å finne klær som sitter godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå