Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic.

Lenke til kommentar
Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic.

 

Det er sykt "lættis". Har en del kompiser som drar til Trysil kun for afterski, men de tar i allefall på seg skiklær. Allikevel skal man komme rett fra bakken imo, det er kun det som gjelder. Derav "afterski" og ikke bare "after".

Lenke til kommentar
Hahaha, jeg ler. Tusenvis av afterski-bilder på Facebook fra Trysil/Hemsedal/whatever nå. Det jeg reagerer på er hvordan halvparten sitter med skibrillene på og lua på inne på afterskien, kombinert med helt vanlige klær. Kommer altså ikke rett fra bakken, men har vært å dusjet, slengt på seg fest-outfiten for så å dra på lua og de gigantiske skibrillene. Epic.

Det som også er latterlig er at de "penkledde" kara fra Fredrikstad låner seg masse hip hop wear for å se kule ut mens de er der oppe. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...