Estella! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hater de sykt stygge genserene fjottisene bruker fortiden som er 3 nr for store og knasje farger i alle verdens farger Værre med gutter i 10'ende, som går med 4XL t-skjorter, så det ser ut som kjoler! mye mulig,men det er ikke de som kommer på jobben min ihvertfall....uansett hater jeg de stygge genserene Lenke til kommentar
Colb Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hehe det der hadde vært helt greit om han hadde droppa og brette opp buksene.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 I have no words... Nei, det var forferdelig uansett. Eller ikke. !!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nja, om han ikke hadde brettet opp buksebeina vil ikke jeg si det der var ille. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eh, stygge sko, hvite sokker, stygg bukse, stygt belte, sort skjorte og en stygg vest. Imo ikke pent uansett hva man gjør med buksebeina. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eneste som faktisk var brukbart i det antrekket det var skjorten, men den var vel ikke akkurat noen vinner... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den er sort, og det gjør den ganske lite brukbar automatisk. Ikke mye passer til sort skjorte, så man får sjelden brukt det. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) sensurerte ansiktet Endret 9. januar 2010 av Duffo Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Stakkar. Sensurer ansiktet hvert fall. Den kombinasjonen der var drøy. Ser ut som det har blitt tatt det første som ble funnet i skapet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sensurer ansiktet. Vi henger ut klesstiler her, ikke personer... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 fant det på nyhetenes bilder om noe om at "ungdom velger å kle seg fint istedenfor for kulda" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 sensurerte ansiktet Noen har lånt pappas frakk ser jeg. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 sensurerte ansiktet Noen har lånt pappas frakk ser jeg. han tenkte vel at frakken trekker milfs Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ler når jeg ser slike sko Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er ikke helt fan av de jeg heller. En av de dårligere fra Supra. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 sensurerte ansiktet Noen har lånt pappas frakk ser jeg. Don't blame me! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 sensurerte ansiktet For meg ser det der mer ut som det er mekket i photoshop. Se på beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå