cppdude Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Må ærlig si at American Psycho har ødelagt all form for fin/jappestil for min del(som mange av de "keege" åpenbart er tilhengere av.) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva var det som gjorde at en fortreffelig film som American Psycho har ødelagt all form for fin/jappestil for deg? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eg trur han meiner at keege folk har øydelagt stilen som portretterast i American Psycho. Men beklager gutta boys på BI, NHH eller Westerdal, det er berre 1 Patrick Bateman. Ikkje vits å prøve eingong, ser berre teit ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Patrick Bateman er jo en BI-student, det kommer jo ganske klart frem i boken og filmen. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Greit nok at dama har noe særegent på gang, men den dagen du tar på deg lue med reinsdyrhorn, ser deg i speilet og tenker... tøft! så får jeg flashback til fiv. pondusstriper Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva i h......? Ser jo ut som en utstillingsdokke.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hater de sykt stygge genserene fjottisene bruker fortiden som er 3 nr for store og knasje farger i alle verdens farger Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hater de sykt stygge genserene fjottisene bruker fortiden som er 3 nr for store og knasje farger i alle verdens farger Værre med gutter i 10'ende, som går med 4XL t-skjorter, så det ser ut som kjoler! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen av delene er vel akkurat særlig pent Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norsklæreren til en av kameratene mine hadde visst kommet i OnePiece på skolen i dag... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hahahaha! Ser for meg min gamle lærerinne i onepiece! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 " How about I turn that one- piece to a no- piece? " - eller var hun stygg? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Greit nok at dama har noe særegent på gang, men den dagen du tar på deg lue med reinsdyrhorn, ser deg i speilet og tenker... tøft! så får jeg flashback til fiv. pondusstriper Igrunnen litt pussig at en dama som ser såpass...avansert ut i klesveien reker rundt sammen med en uflidd dude i posete genser og kjipe olabusker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg liker ikke når folk har på stoore svarte plastbriller uten styrke. Endret 8. januar 2010 av olehh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Liker ikke folk som generelt går med joggebukser blant folk (på butikken, skolen etc) det er helt ok hjemme en da på sofaen e.l. Oversized klær ser latterlig ut, det samme gjør bukser som henger så langt ned på rompa at man stirrer inn i brunøyet til folk. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 talltees frå Mixtape er sjitstygt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Igrunnen litt pussig at en dama som ser såpass...avansert ut i klesveien reker rundt sammen med en uflidd dude i posete genser og kjipe olabusker.Jeg tenkte også mer over det, enn jeg reagerte negativt på stilen hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå