Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke han snakket om hvilke slipsknuter man bruker, men hvordan knuten er knytt... Legger ved bilder av en dårlig knytt windsor og en bra knytt windsor.

 

Dårlig:

bigstockphoto_detail_of_a_suit_and_a_tie_3089043.s600x600.jpg

 

Forholdsvis bra (bortsett fra at jeg ikke liker 2 dimples, men det er opp til hver enkelt):

how-to-tie-a-tie-full-windsor-knot.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+:

 

- Snippene utenfor vesten

- Slipset er knytt for kort

- Øverste knapp i skjorten er åpen

- Latterlig dårlig slipsknute

- Stygg vest

- Svart dressbukse som mest sannsynlig kommer fra konfirmasjonsdressen

 

Det var rett og slett ikke en eneste pen ting med det antrekket.

 

Haha, det var en grunn til at jeg reagerte...Ikke en gang den gamle Hvorre kunne gått i det der...og jeg ga faen i utseende mitt før :whistle:

 

Og EB_Veyron:

Who gives a shit? :grin2:

 

Jeg så forøvrig en dame med Parkas, lyse jeans med påsydde lapper og lyse UGGs på butikken i stad...hun var 40 :ph34r:

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar
Jøss, det var forbausende LITE kontroversielt ifra den kanten, Dorian. Blitt myk på dine eldre dager?

Kanskje det? Jeg prøver bare å dra folket litt mer mot å se etter ting de liker framfor å se etter ting å pirke på. På samme måte som jeg synes det er tåpelig å si at man er filmelsker samtidig som man hater 90% av alle filmer så synes jeg de som oppriktig er interessert i mote burde være litt mer åpen for stiler utenom sin egen.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke han snakket om hvilke slipsknuter man bruker, men hvordan knuten er knytt... Legger ved bilder av en dårlig knytt windsor og en bra knytt windsor.

 

Dårlig:

bigstockphoto_detail_of_a_suit_and_a_tie_3089043.s600x600.jpg

 

Forholdsvis bra (bortsett fra at jeg ikke liker 2 dimples, men det er opp til hver enkelt):

how-to-tie-a-tie-full-windsor-knot.jpg

 

 

Heilt einig. Ein gjennomtenkt slipsknute seier meir om ein persons forhold til formal wear enn kva ein skulle tru. Det øverste biletet (med raudt slips) minnar om ein 18-åring på julebord, som har fått faren til å knyte slipset for han. Ikkje bra, Det nederste ser betrakteleg betre ut, sjølv om også eg ikkje er særleg fan av dobbel dimple.

 

På dette biletet er sjølve knuten ikkje heilt perfekt, men med ein nær perfekt dimple.

dimple-necktie.jpg

 

Dette er også bra:

dimple.gif

Lenke til kommentar
Det er forsåvidt et godt poeng, men vi er vel muligens i feil tråd hvis vi skal beskrive alt vi liker?

For all del, det hadde ikke nødvendigvis med denne tråden å gjøre eller at man skal si alt man liker. Jeg vil bare vise at man kan si at noe ser bra ut eller er gjennomført eller er et godt eksempel på en stil uten at man selv har det i skapet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Den siden er genial, første siden jeg sjekker når jeg har kommet på jobb.

 

Så begynner jeg dagen med en god latter..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...