Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå har det seg slik at Yankees capsene er veldig gode å ha på huet og ser bra ut. Jeg bruker selv en av dem, fordi jeg heller bruker den enn en som ser mindre bra ut og er vond å ha på seg. Deg om det Og deg om det.. Misforstå meg rett, jeg er ikke fan av de capsene jeg heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Okey, så gjennom bilder på facebook fra en fest som fant sted i julen...da kom jeg over en kar med:- Dressbukse - Hvit skjorte(gjennomsiktig) - Stripete v-neck strikkevest - Svart slips(ikke ordentlig knyttet) Nå, det som gjorde hele antrekket så heslig var den brun-grå fargen på strikkevesten, samt at fyren hadde slipset utenpå vesten...og kanskje det at slipset var skjevt knyttet... Post bilde og fjern ansiktet! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 @ New Era-caps diskusjonen, så synes jeg at slike capser kan se fett ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sjekk ut hvor diplomatisk jeg er: Jeg ville aldri gått med caps selv fordi jeg ser for bra ut på håret (egentlig er jeg for kortklipt, det ser ut som jeg har kreft), men jeg synes likevel at det kan se bra ut! Mhm. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jøss, det var forbausende LITE kontroversielt ifra den kanten, Dorian. Blitt myk på dine eldre dager? @SLars1, mente først og fremst i forhold til andre capser. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Okey, så gjennom bilder på facebook fra en fest som fant sted i julen...da kom jeg over en kar med:- Dressbukse - Hvit skjorte(gjennomsiktig) - Stripete v-neck strikkevest - Svart slips(ikke ordentlig knyttet) Nå, det som gjorde hele antrekket så heslig var den brun-grå fargen på strikkevesten, samt at fyren hadde slipset utenpå vesten...og kanskje det at slipset var skjevt knyttet... Post bilde og fjern ansiktet! Vet ikke helt om det er så ille som mange må ha trodd, men jeg synes det er heslich! Endret 4. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du har rett, det der var heslich Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det der må ha vært et..interessant syn.. Det var det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vet ikke helt om det er så ille som mange må ha trodd, men jeg synes det er heslich! Horribelt. Liker slike bilder Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ser ut som slipset hans prøver å rømme pga hvor flaut det er. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Strikkevester er generelt ganske lite tiltalende. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser ut som slipset hans prøver å rømme pga hvor flaut det er. Haha! Strikkevester er generelt ganske lite tiltalende. Synes strikkevester kan være hot hvis det er riktig type, og de blir riktig brukt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Huff, strikkevest... Det eneste stedet det er tillatt er på golfbanen, og selv der er det tvilsomt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når folk ikke knyter slipset ordentlig synes jeg automatisk at de er stygt kledd. Samme om de bruker Armanidress Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når folk ikke knyter slipset ordentlig synes jeg automatisk at de er stygt kledd. Samme om de bruker Armanidress Går en halv-windsorknut som ordentlig knytt slips? Eneste knuta jeg sånn noenlunde kan. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det går selvfølgelig som et ordentlig knytt slips. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vet ikke helt om det er så ille som mange må ha trodd, men jeg synes det er heslich! Horribelt. Liker slike bilder -Herregud, for en kombinasjon... -Slips utenpå vest = Brenn -Alt for stor skjorte, herregud, DET HETER PASSFORM STYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 -Herregud, for en kombinasjon...-Slips utenpå vest = Brenn -Alt for stor skjorte, herregud, DET HETER PASSFORM +: - Snippene utenfor vesten - Slipset er knytt for kort - Øverste knapp i skjorten er åpen - Latterlig dårlig slipsknute - Stygg vest - Svart dressbukse som mest sannsynlig kommer fra konfirmasjonsdressen Det var rett og slett ikke en eneste pen ting med det antrekket. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når folk ikke knyter slipset ordentlig synes jeg automatisk at de er stygt kledd. Samme om de bruker Armanidress Går en halv-windsorknut som ordentlig knytt slips? Eneste knuta jeg sånn noenlunde kan. Mer interessert i hva som går under dårlig knytt slips! Eneste knuten jeg kan er dobbel windsor : p menne on topic : Flat brims,buksa nedi sokkene, for små klær til tjukke folk and vica verca (alle de andre klisjène som går igjen i denne tråden også forsåvidt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå