Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke sosseklær = rosa overdel, olabukser, blondt hår dynka i hårgele.

Jeg liker ikke blitzerstil = Svarte trange olabukser, utslitte 80-talls skinnjakker og møkkete hår.

Jeg liker ikke åpenbar "mote", som er tatt rett fra catwalken, ginatricot osv. Bare piss, ingen bryr seg om det.

Hva er det du liker? Mainstream?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Å ha buksebena inni sokkene! Hva i alle verdens dager skjer med det? Er det for å holde på varmen eller er det for å hindre at buksa kommer inni sykkelkjedet?

Lenke til kommentar

Det er et skrik om hjelp :p

De tror sikkert at de er rebeller innen moten og "faktisk tørr" å gjøre noe så utradisjonelt som å stappe de stygge olabuksene ned i de stygge fotballsokkene sine som er oppi de stygge tennisskoa.

Hva er det du liker? Mainstream?

Og hva er mainstream for noe? Kan du ærlig talt gå på gata og peke ut de som kler seg "mainstream" ? Uten at de faller innen en annen, mer beskrivende kategori.

Hva jeg liker? Å se rompa til jentene tydelig framhevet ;)

Når det gjelder menn finner jeg så å si NULL inspirasjon fra hva folk på gata har på seg.

Skal jeg beskrive noe nærmere så vil jeg si at jeg liker klassiske klesplagg. Som har overlevd klesbildet gjennom hundrevis av år, og forsatt ser pent ut idag. Og hvis du tenker deg om er det veldig få plagg som har fått til dette.

Lenke til kommentar
Hva jeg liker? Å se rompa til jentene tydelig framhevet ;)

Skal jeg beskrive noe nærmere så vil jeg si at jeg liker klassiske klesplagg. Som har overlevd klesbildet gjennom hundrevis av år, og forsatt ser pent ut idag. Og hvis du tenker deg om er det veldig få plagg som har fått til dette.

Enig i første setning ;)

Men, jeg er spent på disse klassiske klesplaggene som har overlved i hundervis(sikkert satt på spissen) av år, og fremdeles ser bra ut. Sleng ut et bilde eller en link, så kanskje vi får kritisert smaken din også.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jenter:

Lang t-skjorte og strømpbukser under.

Eller de som går med über mini shorts som nesten ikke syns og stooor hettegenser når det er 5 grader ute.

Gutter:

Saggebusker... USJ. Er det mulig?

Og selvfølgelig den klassiske: Annleggsbukser og hettegenser og rosa caps. HAHA.

Lenke til kommentar

Idag så jeg en jente som hadde på seg noe ufyselig. Og da jeg så det, så slo det meg at veldig mange jenter bruker det.

Det var en militærgrønn kjole i dongri, som var en slags "sæggekjole". Så rett og slett ut som hun hadde krølla seg inn i et kamuflasje-telt.

Dette er en ny trend blant jenter jeg syntes generelt er stygg: "antifit" klær. Kjoler, skjørt og bluser som er altfor altfor store og bare henger ned. Så store at du ikke ser noen former på kroppen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...