Henrik C Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 La oss holde et visst nivå her da, og ikke gå til angrep på person, spesielt når de ikke kan forsvare seg. La oss heller diskutere stilen. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Enig med Henrik C. Snakk heller om slikt på msnen. Endret 3. januar 2010 av matsemann94 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bruker man forsatt MSN? Skal man ta bilder fra Facebook bør man i alle fall sladde ansiktet. Åndsverksloven gjelder her inne også vettu. Private bilder har man opphavsrett på. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Var det ikke akkurat opphavsretten på private bilder det var en del styr om før angående facebook? Jeg hater forøvrig folk som har på seg caps, hettegenser, olabukse og sneakers på nyttårsaften... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bruker man forsatt MSN? Skal man ta bilder fra Facebook bør man i alle fall sladde ansiktet. Åndsverksloven gjelder her inne også vettu. Private bilder har man opphavsrett på. Hva bruker man da? Henger jeg etter? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tråden har gått litt off topic. Spørsmål om programvare har vi en egen kategori for. Prøv å holde dere til topic her. Geir Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Drittlei folk som går i new york yankees cap. Jay-Z får lov til å gå med det, men det stopper der. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Drittlei folk som går i new york yankees cap. Jay-Z får lov til å gå med det, men det stopper der. Why? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fordi det er harry å gå med caps (eller andre effekter) fra en klubb man ikke aner noe om, som spiller en sport man aldri har interessert seg for. Når det er sagt, så er sportseffekter som hovedregel harry i seg selv, uansett hvor mye du elsker klubben "din". Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå har det seg slik at Yankees capsene er veldig gode å ha på huet og ser bra ut. Jeg bruker selv en av dem, fordi jeg heller bruker den enn en som ser mindre bra ut og er vond å ha på seg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fordi det er harry å gå med caps (eller andre effekter) fra en klubb man ikke aner noe om, som spiller en sport man aldri har interessert seg for. Slike utsagn er jo først og fremst forhåndsdømming. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Fordi det er harry å gå med caps (eller andre effekter) fra en klubb man ikke aner noe om, som spiller en sport man aldri har interessert seg for. Slike utsagn er jo først og fremst forhåndsdømming. Selvfølgelig er det forhåndsdømming, men det stemmer nok skremmende ofte. Ingen røyk uten ild... Vil tro det er mange med en Yankees-caps som knapt vet hvem Yankees er. Det blir som å gå med en band t-skjorte og kanskje ha hørt èn sang av de... Edit: skribleleif Endret 4. januar 2010 av Tapetfjes Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nå har det seg slik at Yankees capsene er veldig gode å ha på huet og ser bra ut. Jeg bruker selv en av dem, fordi jeg heller bruker den enn en som ser mindre bra ut og er vond å ha på seg. Er Yankees capsene bedre enn andre capser? Endret 4. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå har det seg slik at Yankees capsene er veldig gode å ha på huet og ser bra ut. Jeg bruker selv en av dem, fordi jeg heller bruker den enn en som ser mindre bra ut og er vond å ha på seg. Er Yankees capsene bedre enn andre capser? New era capsene er det (om de heter det) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dress og Sorel-boots Har du sett noen med det? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Idag. Sorel-boots gjør seg ikke med noe, selv ikke alene, når jeg tenker meg om.. Og en dame med pelskåpe, joggebukse, uggs, palestinaskjerf og rutete skjorte. Jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Og en dame med pelskåpe, joggebukse, uggs, palestinaskjerf og rutete skjorte. Jeg kødder ikke. Det der må ha vært et..interessant syn.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Okey, så gjennom bilder på facebook fra en fest som fant sted i julen...da kom jeg over en kar med: - Dressbukse - Hvit skjorte(gjennomsiktig) - Stripete v-neck strikkevest - Svart slips(ikke ordentlig knyttet) Nå, det som gjorde hele antrekket så heslig var den brun-grå fargen på strikkevesten, samt at fyren hadde slipset utenpå vesten...og kanskje det at slipset var skjevt knyttet... Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå har det seg slik at Yankees capsene er veldig gode å ha på huet og ser bra ut. Jeg bruker selv en av dem, fordi jeg heller bruker den enn en som ser mindre bra ut og er vond å ha på seg. Deg om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå