Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler.

Så lenge du skjønner at enkelte synes det blir smør på flesk med slips så har vi det alle godt.

 

Nja, forskjellen er at å gå med bukseseler og belte samtidig er akkurat det samme som å gå med slips og sløyfe.

Lenke til kommentar
Hah, er det egentlig et spørsmål? Forbinder det med harry råner dude som kjører 740 og går med joggebukse/J&J jeans og hettegenser.

 

Du beskriver en i klassen min så til punkt og prikke at det nesten er freaky...

 

Edit: En liten leif

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar
Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler.

Så lenge du skjønner at enkelte synes det blir smør på flesk med slips så har vi det alle godt.

 

Nja, forskjellen er at å gå med bukseseler og belte samtidig er akkurat det samme som å gå med slips og sløyfe.

Forskjellen er det enkeltes synspunkt, ikke de spesifikke eksemplene. Jeg er enig i at belte og bukseseler er litt i meste laget, men jeg går kun med bukseseler fordi jeg vil se fancy ut - buksene mine holder seg på kroppen uten hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...