AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At det ikke har noen videre funksjon en at det ser bra ut. At du kanskje ikke mener at belte sammen med bukseseler ser dumt ut, betyr ikke at andre gjør det. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ingen,rent bortsett fra den dekorative. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler. Så lenge du skjønner at enkelte synes det blir smør på flesk med slips så har vi det alle godt. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er ikke den som bryr meg over hvordan andre kler seg, men noe som er forferdelig stygt er når jeg ser at folk går med onepiece i offentligheten, det er svært lite pent og bør helst ikke forlate hjem. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 I så fall, fra min nye yndlingsblogg: Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvilken blogg da ? Endret 2. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://danielogsandra.blogg.no/ Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler. Så lenge du skjønner at enkelte synes det blir smør på flesk med slips så har vi det alle godt. Nja, forskjellen er at å gå med bukseseler og belte samtidig er akkurat det samme som å gå med slips og sløyfe. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hah, er det egentlig et spørsmål? Forbinder det med harry råner dude som kjører 740 og går med joggebukse/J&J jeans og hettegenser. Du beskriver en i klassen min så til punkt og prikke at det nesten er freaky... Edit: En liten leif Endret 2. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://danielogsandra.blogg.no/ Prøver du å skade øynene mine eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt for jævlig : 3 Hu jenta er ikke spesielt fin heller. Også går de grusomt kledd. De er vell et eksempel på hva majoriteten av brukerene i denne tråden ikke liker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sånn, ja. Litt sløv i tankegangen idag. Skjønner at andre kan synes det ser bra ut, personlig mener jeg det blir "smør på flesk" med belte og bukseseler. Så lenge du skjønner at enkelte synes det blir smør på flesk med slips så har vi det alle godt. Nja, forskjellen er at å gå med bukseseler og belte samtidig er akkurat det samme som å gå med slips og sløyfe. Forskjellen er det enkeltes synspunkt, ikke de spesifikke eksemplene. Jeg er enig i at belte og bukseseler er litt i meste laget, men jeg går kun med bukseseler fordi jeg vil se fancy ut - buksene mine holder seg på kroppen uten hjelp. Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker og bukseseler, men det er i alle tilfeller feil å samtidig bruke belte. Det er to ting som fyller samme funksjon - som sløyfe og slips - og ser aldri bra ut sammen. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hahaha...den bloggen der ja :!: Sjekk så JÆVLIG stygg hu kjerringa er da ÆSJ! Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) edit: fjernet bildet ettersom jeg ikke har/får tak i program til å sladde ansiktet. Endret 3. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) ^ :!: Henta fra en blogg eller noe? Endret 3. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Faktisk fra Facebook, har vært innom profilen hans jeg også, ikke at jeg veit hvordan jeg havnet der. Skummelt dette her, får håpe ikke jeg dukker opp i denne topicen en dag =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå