thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bukseseler og v-hals gensere. Ser helt jævlig ut, rett og slett. haha har du sett noen gå sånn? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Selvfølgelig vil han det. Kjør på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Advarsel: Dette kan skade øynene. Endret 2. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Å fy. Skal man først kjøre bukseseler må man gjøre det ordentlig. Det der så bare dumt ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Advarsel: Dette kan skade øynene. samme kategori som sort skjorte og hvitt slips. Endret 2. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, dette er langt værre enn sort skjorte og hvit slips. Der går det kun på fargekombinasjon, men dette er plagg-krasj! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 plagg-krasj! Godt sagt! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ^En kompis av meg hadde svart pinstripe dressjakke, stripete hvit/svart skjorte, dongeri bukse og hvite tennissokker (buksen nedi sokkene) på nyttår. Sko? Jo, du tippet riktig - joggesko. Det er noe av det aller aller værste jeg har sett i mitt liv, fy faen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, dette er langt værre enn sort skjorte og hvit slips. Der går det kun på fargekombinasjon, men dette er plagg-krasj! Nja. Begge faller inn under "moteriktig bygdetulling". Eller, en som prøver ihvertfall. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ^En kompis av meg hadde svart pinstripe dressjakke, stripete hvit/svart skjorte, dongeri bukse og hvite tennissokker (buksen nedi sokkene) på nyttår. Sko? Jo, du tippet riktig - joggesko. Det er noe av det aller aller værste jeg har sett i mitt liv, fy faen. Wow, hvordan er sinnstilstanden etter noe slikt? Regner med at nattesøvnen nå har blitt frarøvet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er fortsatt i sjokk, og søvnen har vert fraværende. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Til sort skjorte og hvitt slips-diskusjonen, hva syns dere da om dette? Random bilde fra Facebook av en jeg ikke kjenner, så det er sladdet. Legg også merke til det hvite beltet. Endret 2. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hah, er det egentlig et spørsmål? Forbinder det med harry råner dude som kjører 740 og går med joggebukse/J&J jeans og hettegenser. Eller utlendinger som skal prøve seg på noe pent. Som regel holder et hvit plagg per antrekk. I dette tilfellet burde det vært skjorten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 bebeluv beskriver det bra. Lenke til kommentar
Kung_Bore Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva er poenget med å gå med både bukseseler og belte? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva er poenget med å gå med både bukseseler og belte? Er vel omtrent samme poeng som med slips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå