Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er nok dessverre ikke det, heller slike hvite "stein" kjeder. Bare denne var farget med flashy farger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Godterikjede var ikke dumt. Fast plagg fremover. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, er sikkert kjekt å ha tilgang til godis hvor enn du er. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) http://danielogsandra.blogg.no/ Slik stil, kan jeg milt sagt si at jeg missliker... P.S om de legger ut en blogg på Internett er det vel ikke ulovlig og legge ut bilde fra bloggen hær? Endret 30. desember 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 fikk en skrekkelig opplevelse på jobb i dag. det kom inn en fyr med overbrubna tryne og bleka hår det så bare helt sykt ut. holdt på å begynne å le når jeg han. fy faen så stygt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Så en kar på tirsdag som så helt jævlig ut. Vurderte faktisk å stoppe for å prøve å få tatt ett bildet, men hadde dårlig tid. Fyren var ganske stor, typ så han så litt ut som en gris. Så hadde han stort lue (om folk husker de luene som var kule når man gikk på barneskolen gjerne chicago bulls) Så hadde han på seg en åpen bobblejakke med en STOOR lilla Ed Hardy hettegenser, joggebukser og store art sko! :!: Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) P.S om de legger ut en blogg på Internett er det vel ikke ulovlig og legge ut bilde fra bloggen hær? Hahah de er greit fæle! Endret 31. desember 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg hadde tatt begge to, tbh. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du teller ikke, du hadde tatt alt, både med og uten puls og/eller kroppsåpninger. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 http://danielogsandra.blogg.no/ Slik stil, kan jeg milt sagt si at jeg missliker... P.S om de legger ut en blogg på Internett er det vel ikke ulovlig og legge ut bilde fra bloggen hær? Huff. Godt eksempel på mitt tidligere utsagn. Boblejakke er det styggeste klesplagget i menneskets historie. Når det gjelder allmenn peiling på sko, har jeg mistet alt håpet for dette. I den store skotråden kommer det tydelig fram i over hundre sider at de fleste liker sånne sko som på det bildet. Så da gidder jeg ikke en gang begynne på hvorfor det er stygt. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvite bukser om vinteren som hverdags plagg er fail. Ser bare utrolig dumt ut når folk går med det flere dager på rad. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Boblejakke er det styggeste klesplagget i menneskets historie. Onepice er styggere, lett. Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 BobleOnePiece, gleder meg til det kommer<3 Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Var jo ikke en dum idè da. Tenk hvor mye man kunne tjent på å lansere noe slikt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ^Det er nok allerede ute. Northface tror jeg det er, har en. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Finnes allerede. The North Face Himalayan Suit Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Den er konge da. I -15 hadde jeg hatt null problem med å gå rundt med den i byen. Ser ut som om jeg kommer rett fra Mount Everest Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hahahaha. Se der ja. Det så jo ut som noe fjortissgutta og jentene kunne gått med. Så lenge noen hadde overbevist dem om at det var det som var kult.. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) og at den var rosa og lilla og stå onepiece med stor skrift på ryggen og koste i overkant av 2000 skal man ikke se bort fra at det kunne blitt en trend og.. Endret 31. desember 2009 av kallepetrus Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Den er konge da. I -15 hadde jeg hatt null problem med å gå rundt med den i byen. Ser ut som om jeg kommer rett fra Mount Everest Hahahaa, kommer rett fra Everest, skal bare innom kjøpsenteret! Edit: Faen, skulle quote McMuffin. Nytt godt år Edit 2: Fikset riktig quote Endret 1. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå