thrice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er vel ikke en stil, men likevel fryktelig lite pent. Et bilde sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du skulle ha ledd, en god latter forlenger visstnok livet.. Hva hjelper det når man får juling etterpå? Nei, vent, de gikk i onepiece, le i vei. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Å se en gjeng med Teletubby-lookalikes beine etter en fyr for å banke ham opp hadde igrunnen vært litt festlig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Uggs og onepiece på gutter er et svar som vi kan sette to streker under sammenlignet med emnetittelen på denne tråden Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Så to gutter på ca. 17 år vil jeg tro som gikk rundt med joogebukse og uggs. Han ene hadde Fjällräven jakke og han andre Canada Goose. Og selvfølgelig stripa blondt hår i sleik, og en new era caps Endret 28. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Høres jo kult ut det da. NOT! Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så to gutter på ca. 17 år vil jeg tro som gikk rundt med joogebukse og uggs. Han ene hadde Fjällräven jakke og han andre Canada Goose. Og selvfølgelig stripa blondt hår i sleik, og en new era caps Ugh, ser bare flere og flere nå til dags... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så en kar i UGGs i en relativt pen herreforretning idag som ble ekspidert av en velkledd herremann. Håper den kyniske selgeren tok unytte av hans uvitenhet hva mote angår og solgt han masse dyrt som ikke passer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du vil de skal se dårlige ut? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det gjør de nok fra før Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Var et snev av humorisme i innlegget mitt også. Prøvde å være litt useriøs med smileyen. Det jeg mente er at som vi har nevnt før, selgere i butikker er ofte ikke til å stole på og kun ute etter å selge, og det vil være lettere for de å kjøre på med salg om de ser en liten pappagutt med UGGs som skal ha nye klær. Av det jeg hørte prøvde han å pushe belter, sko og hele pakken. Selvfølgelig skulle jeg ønske vi alle var velkledd, men det skjer ikke Edit: Nash: +1 Endret 28. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Etter å ha sett gjennom litt her virker alt mulig stygt nesten ingenting er lov jo :/ PS: Soss, fjortis er helt off for min del. Jenter i gutteklær kan diskuteres, men som oftest ugh. Med mindre du vil være en gutt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det eneste som er lov er en dress som passer på en mann som er kjekk. Noe som forsåvidt er greit, men enkelte virker rimelig låst til sin egen stil. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Når det gjelder denne tråden der så og si ingenting er lov, sier jeg som George Costanza: "I can't compete in regular society, so at least I'll be comfortable." Words to live by... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det eneste som er lov er en dress som passer på en mann som er kjekk. Noe som forsåvidt er greit, men enkelte virker rimelig låst til sin egen stil. Nå tar du rimelig hardt i Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tror nok at Dorian satte det litt på spissen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det eneste som er lov er en dress som passer på en mann som er kjekk. Noe som forsåvidt er greit, men enkelte virker rimelig låst til sin egen stil. Nå tar du rimelig hardt i Jeg tar middels hardt i, det er nesten utelukkende finklær som klarer å høste positive innlegg. Det er selvsagt greit, men det finnes utallige stiler som fungerer utenom det som blir avvist som "ikke noe jeg ville gått med", og det er litt kjedelig. Spesielt med innstillingen "Jeg finner ingenting å pirke på", framfor å finne noe positivt. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fant mere kos på boka med annsiktene Blærk...og så henge ut puppa mest mulig såklart Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det et godterikjede jeg ser ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er det et godterikjede jeg ser ? Det eneste fristende der =P Endret 29. desember 2009 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå