Frigata Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Heidi Alexandra er jo HOT!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jepp. Endret 25. desember 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Det er virkelig det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Det er virkelig det dummeste jeg har hørt. Definitivt. Er det mulig... Han bør iallefall komme med noen konkrete eksempler. Ikke bare slenge ut i hytt og pine. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 @Mikachu Motbydelig! Hu som maste om at hun skulle redde verden med alkoholgrensen på 16 år og greier.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Går vel ikke under en direkte "stil", men folk som har tribal tattoveringer ergrer meg =P Mote tribals eller hva man kan kalle det. Polynesiske er nice dog ^^ Men føler man må ha en "tilhørlighet" for å sprade rundt med det. Endret 26. desember 2009 av Northern Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Min tese er at lille Heidi Aleksandra er et geni. Vel, stilen er som 14årige jenter flest og motbydelig er det vel strengt tatt ikke. Jeg tror vedkommende elsker å provosere og virke "dum og deilig" på sin blogg, men at dette kun er et spill for galleriet. Tror hun er smart. Vedkommende lå lenge på førsteplass på blogglisten.no, så mange går fem på. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tror du overdriver litt der. Hun gjør kanskje litt mye ut av det for å få oppmerksomhet, men kjernen er den samme. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jepp. Fun fact: Jeg skulle lage et morsomt bilde til denne tråden akkurat nå, med det bilde du har postet og et bilde av edderkoppbein, med tanke på øyenvippene hennes. Jeg googlet da "edderkoppbein", og 30% av resultatene var faktisk bilder fra bloggen hennes. Win. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 @MikachuMotbydelig! Hu som maste om at hun skulle redde verden med alkoholgrensen på 16 år og greier.. "Ingen har rett til å nekte folk å kjøpe alkohol når de er under 18! Hvorfor skal de kunne kontrollere oss, liksom?" hoho Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg synes at mannen skal jobbe, være rik, også skal jenten shoppe, pleie seg selv, og trene mens mannen er på jobb. Okey, kvinnen kan jo også jobbe, men ikke ha den "største" jobben. Mer modell, sanger osv. For det er jo viktig at selv om man har en mann så skal man se bra ut - for det er jo da fremdeles viktig at mannen synes du er flott, for ellers.. Dør jo menneskeheten ut? Hun er faktisk et dårlig menneske. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Drømmedame. Sign me up. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skulle ut å spise idag, i køen på resturangen jeg venta i var det en skikkelig klyse. Han var sikkert ikke mere enn 18-19år, unaturlig brun, kort hår med masse voks og alt rett opp. Stort sølvkjede, rosa skjorte med svarte sting på, 4-5 knapper open, hvit "sommer bukse" og svarte lacoste lookalikes (?) Skjønner ikke at det går ann å kle seg slik xD Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Utrolig hva man finner på facebook. Et lite bilde av ei god gammaldags fjortis som dessverre ødelegger omdømmet for mine medfjortiser som faktisk kan kle seg. Dette kan ikke personen (sensorert store deler av bildet grunnet personvernhensyn) (gjør større) Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Utrolig hva man finner på facebook. Et lite bilde av ei god gammaldags fjortis som dessverre ødelegger omdømmet for mine medfjortiser som faktisk kan kle seg. Dette kan ikke personen (sensorert store deler av bildet grunnet personvernhensyn) (gjør større) H*n gjør meg kvalm, en representasjon av alt jeg hater innenfor VGS-klesstilen jeg kjenner til. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Er vel ikke en stil, men likevel fryktelig lite pent. Et bilde sier mer enn tusen ord. Endret 28. desember 2009 av Snublefot Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Var på Svinesund i går og så en gjeng 20-årige gutter med OnePiece. Jeg måtte konsentrere meg for å ikke bryte ut i latter, det var ærlig talt forferdelig å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Var på Svinesund i går og så en gjeng 20-årige gutter med OnePiece. Jeg måtte konsentrere meg for å ikke bryte ut i latter, det var ærlig talt forferdelig å se på. Du skulle ha ledd, en god latter forlenger visstnok livet.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Som kosedress inne virker de konge. Men ville aldri gått med noe slikt ute. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tingen er at folk tror onepiece er kult. Feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå