Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at mannen skal jobbe, være rik, også skal jenten shoppe, pleie seg selv, og trene mens mannen er på jobb. Okey, kvinnen kan jo også jobbe, men ikke ha den "største" jobben. Mer modell, sanger osv. For det er jo viktig at selv om man har en mann så skal man se bra ut - for det er jo da fremdeles viktig at mannen synes du er flott, for ellers.. Dør jo menneskeheten ut?

 

Hun er faktisk et dårlig menneske.

Lenke til kommentar

Skulle ut å spise idag, i køen på resturangen jeg venta i var det en skikkelig klyse. Han var sikkert ikke mere enn 18-19år, unaturlig brun, kort hår med masse voks og alt rett opp. Stort sølvkjede, rosa skjorte med svarte sting på, 4-5 knapper open, hvit "sommer bukse" og svarte lacoste lookalikes (?)

Skjønner ikke at det går ann å kle seg slik xD

Lenke til kommentar
Utrolig hva man finner på facebook. Et lite bilde av ei god gammaldags fjortis som dessverre ødelegger omdømmet for mine medfjortiser som faktisk kan kle seg. Dette kan ikke personen (sensorert store deler av bildet grunnet personvernhensyn)

 

 

 

(gjør større)

H*n gjør meg kvalm, en representasjon av alt jeg hater innenfor VGS-klesstilen jeg kjenner til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var på Svinesund i går og så en gjeng 20-årige gutter med OnePiece. Jeg måtte konsentrere meg for å ikke bryte ut i latter, det var ærlig talt forferdelig å se på.

 

Du skulle ha ledd, en god latter forlenger visstnok livet.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...