Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med joggebukse og hettegenser da?

Det ser mye verre ut. Det er slaskeste, mens onepiece er "FUCK YOU"-avslappet. ^^

 

Chilldude22: Snowboard, afterski, snus. Filmer og chill musikk. Chillern helst med venner, og er generellt sett ganske chill. Chillen på snowboardlinja på fhs etter vgs, chill som faaaa-aaaan. Chill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun var rett og slett fæl. Har ikke ord.

 

Heidi alexandra er igrunn ikke så ille.

:roll:

+1, Hun er jo så grusomt stygg... tar sikkert 1 dag å skrape vekk all den sminken hun har begravd trynet sitt i :mellow:

Hun er ufattelig dum i tillegg.

derfor ønsker jeg meg altså kamera med over 10 megamizel, siden det tydligvis ikke er nok!

Første jeg så etter jeg besøkte bloggen hennes..

Lenke til kommentar
derfor ønsker jeg meg altså kamera med over 10 megamizel, siden det tydligvis ikke er nok!

Første jeg så etter jeg besøkte bloggen hennes..

Tydelig at enkelte av de som leser bloggen hennes ikke er de skarpeste knivene heller; (kommentar fra samme innlegg)

"endre til makro på kameraet. da blir bildene skarpe=)"

Lenke til kommentar
Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. :roll:

Pft!

 

Musikk er viktig. Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Så hvorfor kan man ikke la klærne si det samme? Og hvis jeg ser noen med en Metallica skjorte, kommenterer jeg skjorten, sier jeg er fan selv, og plutselig har man en samtale.

Lenke til kommentar
Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. :roll:

Pft!

 

Musikk er viktig. Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Så hvorfor kan man ikke la klærne si det samme? Og hvis jeg ser noen med en Metallica skjorte, kommenterer jeg skjorten, sier jeg er fan selv, og plutselig har man en samtale.

 

Fordi hvis man lar klærne si noe om hvilke band man liker ser det stygt ut. Er veldig opptatt av musikk selv, men bruker ikke band t skjorter av den grunn.

 

Edit: leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...