boffeeen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva har skjedd med joggebukse og hettegenser da? Det ser mye verre ut. Det er slaskeste, mens onepiece er "FUCK YOU"-avslappet. ^^ Chilldude22: Snowboard, afterski, snus. Filmer og chill musikk. Chillern helst med venner, og er generellt sett ganske chill. Chillen på snowboardlinja på fhs etter vgs, chill som faaaa-aaaan. Chill. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva har skjedd med joggebukse og hettegenser da? Det ser mye verre ut. Det er slaskeste, mens onepiece er "FUCK YOU"-avslappet. ^^ Haha, jeg bruker det kun når jeg ligger på sofaen hjemme, og da kan jeg være så slaskete og ufin som jeg bare vil Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Morgenkåpe til frokost, middag og fest! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bilder sier mer enn tusen ord: Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hu der må være 100 og helvete år. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Å fy faen, det der var ille. Minner meg om hu her http://heidialexandraolsen.blogg.no/ Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det mønsteret på baderomsveggen hennes var forferdelig ja! Endret 25. desember 2009 av Nash Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen burde sette seg ned og ta en alvorsprat med disse jentene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Heidi alexandra er igrunn ikke så ille. Sure dumme meninger og slikt, men selve jenta virker ganske grei. Søt er hu også, however hu jenta som Penis Trygve viste bilder av ser jo ut som noe katta har tatt med seg inn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hun var rett og slett fæl. Har ikke ord. Heidi alexandra er igrunn ikke så ille. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hun var rett og slett fæl. Har ikke ord. Heidi alexandra er igrunn ikke så ille. +1, Hun er jo så grusomt stygg... tar sikkert 1 dag å skrape vekk all den sminken hun har begravd trynet sitt i Hun er ufattelig dum i tillegg. derfor ønsker jeg meg altså kamera med over 10 megamizel, siden det tydligvis ikke er nok! Første jeg så etter jeg besøkte bloggen hennes.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Altså jeg er enig i at hu kan ha helt forferdelige dumme ting og si, også hipp å hoy. Men spesielt ille IRL er hu kanskjei kke. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Altså jeg er enig i at hu kan ha helt forferdelige dumme ting og si, også hipp å hoy. Men spesielt ille IRL er hu kanskjei kke. Jeg kjenner nok ikke henne godt nok til å uttale meg, men inntryket henne gir via bloggen er utrolig fail. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 derfor ønsker jeg meg altså kamera med over 10 megamizel, siden det tydligvis ikke er nok! Første jeg så etter jeg besøkte bloggen hennes.. Tydelig at enkelte av de som leser bloggen hennes ikke er de skarpeste knivene heller; (kommentar fra samme innlegg) "endre til makro på kameraet. da blir bildene skarpe=)" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Penis Trygve: OMGHAXWTF! HAHAHA, noe av det verste jeg har sett. Får si som Solan: Nei, dra meg nå baklengs inn i fuglekassa! Og Heidi Alexandra -greiene er ikke så mye bedre, hun ser jo latterlig ut og virker enda mer latterlig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Enig med Kong, hu bloggjenta ser latterlig ut. Jeez Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. Pft! Musikk er viktig. Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Så hvorfor kan man ikke la klærne si det samme? Og hvis jeg ser noen med en Metallica skjorte, kommenterer jeg skjorten, sier jeg er fan selv, og plutselig har man en samtale. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. Pft! Musikk er viktig. Og hvilken musikk du hører på sier mye om deg som person. Så hvorfor kan man ikke la klærne si det samme? Og hvis jeg ser noen med en Metallica skjorte, kommenterer jeg skjorten, sier jeg er fan selv, og plutselig har man en samtale. Fordi hvis man lar klærne si noe om hvilke band man liker ser det stygt ut. Er veldig opptatt av musikk selv, men bruker ikke band t skjorter av den grunn. Edit: leif Endret 25. desember 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå