ZtriCk-T Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 02:15 "nettby-bruker" ble medlem i gruppen Ja til gratis OnePiece dress til alle skoleelever!. Nei takk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette er mer et faktum jeg ikke liker å se. Men jeg så faktisk Onepiece til utstilling i vinduet hos Ferner Jacobsen idag.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 My thoughts exactly Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sier meg helt enig med McBitch, grusomme bilder. Fyren ser ut som avkom etter punk/skinheadstilen fra England på 60-70 tallet. Skinheadstilen er jo rå! noen som er enig med meg? UMULIG? well well, stilen er jo flott Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Dette er mer et faktum jeg ikke liker å se. Men jeg så faktisk Onepiece til utstilling i vinduet hos Ferner Jacobsen idag.. Wow. Du har nettopp ødelagt en av yndlingsbutikkene mine for meg. Endret 23. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, det flyter jo over av sånne nerdebriller uten styrke for tiden. I starten var det litt sjeldent, og kanskje litt kult, men nå er det gjennomsyret av fjortis-stil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har litt problemer med folk som liker noe, men slutter å like det når det blir populært. Hvordan det er bedre enn å ikke like noe helt til det blir populært, og deretter begynne å like det (den største dødssynden innen mote) forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette er mer et faktum jeg ikke liker å se. Men jeg så faktisk Onepiece til utstilling i vinduet hos Ferner Jacobsen idag.. Wow. Du har nettopp ødelagt en av yndlingsbutikkene mine for meg. Beklager, det var nok like hardt for meg å se, som det er for deg å høre :\ Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når det er 5 stykker som går med det på fest er jeg enig det blir for mye (spesielt i dette tilfellet) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Dette er mer et faktum jeg ikke liker å se. Men jeg så faktisk Onepiece til utstilling i vinduet hos Ferner Jacobsen idag.. Wow. Du har nettopp ødelagt en av yndlingsbutikkene mine for meg. Beklager, det var nok like hardt for meg å se, som det er for deg å høre :\ Vil egentlig tro det var verre for deg. Jeg hadde gått rett inn og klikket. Endret 23. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har aldri sett en slik en i virkeligheten. Behagelig å være voksen, altså. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Minner meg på at faren til en venn av meg bruker OnePiece. Han er 41 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Minner meg på at faren til en venn av meg bruker OnePiece. Han er 41 :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Minner meg på at faren til en venn av meg bruker OnePiece. Han er 41 Unnskyld geek språket, men jeg syntes det passer perfekt nå.. LOL! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvem vil ikke ha Onepiece? Jeg vil tilbake til når jeg var en liten unge og sprang rundt i bare en slik en, med rumpen naken på insiden. Det blir ikke mer behagelig (foruten naken). Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva har skjedd med joggebukse og hettegenser da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Der har du strikken som ødelegger. Man er nærmere følelsen av nakenhet i en hel drakt enn i to plagg. Jeg kommer aldri til å kjøpe en Onepiece, grunnet prisen. Men jeg misunner de som kan ta på seg en sånn dagen derpå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva har skjedd med joggebukse og hettegenser da? Det ser mye verre ut. Det er slaskeste, mens onepiece er "FUCK YOU"-avslappet. ^^ Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 OnePiece er "FUCK YOU IM TRYING TO LOOK COOL WHILE WEARING A BABYSUIT WHICH I PAYED SHITLOADS OF CASH FOR", joggebukse og hettegenser er "Bryr meg ikke, idag skal jeg slappe av i det første og beste jeg finner i skapet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå