Matias Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hva faen er det med å stappe buksa ned i sokkene? Ser fjortiser over alt med det nå om dagen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hva faen er det med å stappe buksa ned i sokkene? Ser fjortiser over alt med det nå om dagen. noen gjør det fordi de tror det er kult, andre gjør det fordi de har for store bukser og må gjøre det slik at ikke buksa subber og blir ødelagt. Jeg liker ikke å se emo stil, fysj så stygt. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg kunne meget godt ungått å se emoer, fjortizzer/fjortissgangstah's og andre wannabe'er. Endret 16. mars 2008 av Psychotron Lenke til kommentar
MVR Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Liker ikke Hip Hopstilen. Ser bare altfor teit ut når folk som burde ha hatt størrelse XS bruker XXXL! Det værst er de klærne med pengesedler over hele driten. DC shoes liker jeg heller ikke, synes folk kan velge ut sine egen type sko, og ikke gå med DC bare for at alle andre har det. Sosser er kvalme, og det er alt for mange av dem! Skjønner ikke at folk gidder å bruke en masse penger på klær bare for å få det merket som er på moten akkurat nå, og som like straks blir helt ute. Ser ikke bra ut når alle går i samme klær. Hadde en Wezc bølge på skolen for litt siden da 8/10 gikk i wezc-genser. Off, forferdelig!! Er for folk som har en egen stil! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Liker ikke Emo-stilen! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Liker ikke Hip Hopstilen. Ser bare altfor teit ut når folk som burde ha hatt størrelse XS bruker XXXL! Det værst er de klærne med pengesedler over hele driten. DC shoes liker jeg heller ikke, synes folk kan velge ut sine egen type sko, og ikke gå med DC bare for at alle andre har det.Sosser er kvalme, og det er alt for mange av dem! Skjønner ikke at folk gidder å bruke en masse penger på klær bare for å få det merket som er på moten akkurat nå, og som like straks blir helt ute. Ser ikke bra ut når alle går i samme klær. Hadde en Wezc bølge på skolen for litt siden da 8/10 gikk i wezc-genser. Off, forferdelig!! Er for folk som har en egen stil! Takk og amen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Det var en slags "trend" her i Trondheim for en liten stund siden.. Å kjøpe seg bjørn borg boxer, som de hadde en string under så de kan bruke den i flere dager.. Pluss bjørn borg nattbukse, som de bruker på skolen !! What's up with that???! Så ei jente med sånn nattbukse i byen for litt siden, latterlig... Jeg liker heller ikke stilen til 14tiz for tiden. De kopierer alt for mye av det de ser på tv, men sjeldent klarer å pull it off.. Stil jeg hater hos gutter er de som ikke har noen stil. De handler kjedelige bukser på jack and jones, og tragiske hettegensere med glidelås, i stygge farger som ikke passer sammen. Og 1 ting til: Skal du ha hvite sko, skal de være HVITE! Drit i å gå med skittne hvite sko da, det er jo så stygt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Jenter med tights og store gensere over. Det ser helt kål ut. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hater stiler som alle skal ha fordi alle går med det! F.eks fjortis og soss. Best å gå med hva man syns er kult selv!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Har sett mange på skolen min som har trasket rundt i morgenkåpe. Vet ikke hva slags stil det er, men jeg liker den ikke. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Sosse-stilen, fy faen jeg blir kvalm av å se på dem. Det dyreste av det dyreste man finner, håret er med på å gni det inn ekstra hardt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Helt ærlig liker eg emo STILEN moderat, men bare på 1/20 jenter her i bergen som faktisk får meg til å se to ganger på de. Men overdriver eller kutter seg og alt det drittet kan de pelle seg. Samme med gutter som eg snur meg etter fordi at eg tror de er jenter, faen eg hater det! Og snobber, (har ikke noe med merkene å gjøre, eller jo, litt.. Men de som er så jævla hovne og frekke i trynet bare fordi at de er rike er deg) Gothere er jævlig, men når jenter går i miniskjørt korsett og puppene daier forran trynet på deg, da funker det. Så lenge de ikke er på størrelse med Erna Solberg. wankstere, nei, ikke faen. Hip hop, skjeldent, ser noen som eg blir imponert over. Heavy Metal, tja, de er ikke så ille. Slitte jeans jakker med langt hår, skader ingen. Punkere, så lenge man ikke har halv meter hane kam i alle fargene som kommer ut av ræven så ja. (stor fan av britiske punkere) Skinheads, faktisk ja. Stilen! ikke holdningen, og skingirls er det fineste på jord (ikke snauklipte men se this is england and you'll know) Nerdestilen, been there done that. Går helt greit, de er alltid greie folk og kan ikke hate det. Billigstilen, JA! Om folk vil handle billig, (snakker ikke om LIDL eller Nille) så får de lov til det. Synes egentlig folk skal få være seg selv så lenge de ikke bryter med janteloven Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) gangstere og folk med veldig mye mørke (gothish) farger gjør meg litt trist, men, whatever floats their boat: ) Endret 15. mai 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 så lenge de ikke bryter med janteloven Vær så snill å si du ikke mente det? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Alle dere med sure miner mot "sosse-stilen", hva er problemet med at folk går i dyre klær? Er dere misunnelige på pengebruken deres? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 At folka generelt ser klysete ut, og går i dyre klær kun pga prisen. Det verste er når de bare peiser på med merkeklær uten at noe passer sammen og farger kræsjer osv.. Ser greit ut hvis det er gjennomført og noenlunde moderat. Det aller verste er hårbåndsossene. Blærg! Ps: Virka som noen her var imot det faktum at klærne var dyre, ja. Hehe Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 går i dyre klær kun pga prisen. Eeellleeeerr... så går de med "dyre" klær fordi de er kvalitetsbevisste og har råd til det. Men sant som du sier, er ikke like fett når de klæsjer på med farger og stiler i en egen mix. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Og all den sminken! På jentene ihvertfall. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Liker ikke når beltet og strikken nederst på jakka møtes rett under knærne Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Ekke det en mer ironisk smily da? Mente det selfølgelig ikke Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå