Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. :roll:

 

*smekke* (selv om ingen av de bandene treffer for min del) =P

 

 

 

 

Garderoben min hviler som bare pokker selv om jeg så og si alltid har band relaterte klær på meg. Har sykt mye =P

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. :roll:

 

Er så ufattelig enig. Band klær er hinsides stygt, eneste som er godkjent er å bruke det om man er på konsert.

Lenke til kommentar
Northern: Da er jeg redd mitt innlegg er nettopp for å treffe folk som deg. Kan ikke være noe bra sjekketriks i hvertfall. Selv om du treffer en dame med lik musikksmak vil jeg garantere hun vil prøve å smugle inn noe nøytralt med tiden.

 

:)

 

Har NULL problem med det motsatte kjønn (opplever ting titt og ofte, men er trofast), og er null forsøk hittil når det kommer til smugling =P

 

Så du traff folk som er veldig lik meg, men ikke som meg =P ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...