Kruuger Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. word Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. *smekke* (selv om ingen av de bandene treffer for min del) =P Garderoben min hviler som bare pokker selv om jeg så og si alltid har band relaterte klær på meg. Har sykt mye =P Endret 22. desember 2009 av Northern Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det hjelper ikke, du er fortsatt inkludert. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Neimen sier du det? Anyhoo, misliker slikt: Prøver litt vel mye å være "hard" Endret 22. desember 2009 av Northern Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Lol, lurer på hvor mange lam han egentlig har ofret til anti-krist. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 + han har sikkert gitt seg sjølv eit norrønt namn. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Northern: Da er jeg redd mitt innlegg er nettopp for å treffe folk som deg. Kan ikke være noe bra sjekketriks i hvertfall. Selv om du treffer en dame med lik musikksmak vil jeg garantere hun vil prøve å smugle inn noe nøytralt med tiden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Neida, må bare sørge for å gjøre suksess på musikkfronten. Så hovedmannen bak et av de mer kjente metallbandene her i Bergen, han hadde følge av en strøken dame. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Men går folk som spiller i noenlunde suksessrike band med bandtskjorter på seg døgnet rundt? Er ikke det mer tullingene som vil være som dem. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Folkene i bandene og tullingene som vil være dem, er identiske av utseende. Men selvfølgelig, man får alltid mer damer og man ikke ser sånn ut. Har selv hatt den perioden med bandskjorter og langt hår. Jeg slet ikke med for mange damer akkurat. Endret 22. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Lars Tangen, Glenn ®kompisen hans og alle de andre guttebloggerne har jo egentlig en grei stil. men de ødelegger ALT ved å smøre seg inn med skokrem og bruke sminke. Det er så sykt "se på meg" faktor ute og går at jeg blir kvalm. Det er som en pandemi... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, jeg postet linker til noen av de bloggene for noen dager siden. Jeg stopper aldri å bli fascinert. Jeg er åpen for forskjellige stiler, men akkurat der har jeg en sperre. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, jeg kikka innom bloggen til Lars Tangen nå, og det er til å bli kvalm av. Hadde ungen min gått ut døra slik hadde jeg dengt han, og dradd han etter øret inn igjen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Han har langt i fra en god stil imo. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. Er så ufattelig enig. Band klær er hinsides stygt, eneste som er godkjent er å bruke det om man er på konsert. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Northern: Da er jeg redd mitt innlegg er nettopp for å treffe folk som deg. Kan ikke være noe bra sjekketriks i hvertfall. Selv om du treffer en dame med lik musikksmak vil jeg garantere hun vil prøve å smugle inn noe nøytralt med tiden. Har NULL problem med det motsatte kjønn (opplever ting titt og ofte, men er trofast), og er null forsøk hittil når det kommer til smugling =P Så du traff folk som er veldig lik meg, men ikke som meg =P ^^ Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Homser pleier å ha peiling på stil. Men lars tangen har eller iallefall hadde mainstream og fjortis stil. Har ikke sett så mye på bloggens hans i det siste, men iallefall det jeg husker. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den påtatte nerdebrillestilen gjør at det svir i øynene mine om dagen. Litt sånn buffalo sko greie, det var "kult" i et halvt år...nå er det harry. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sikkert postet før, men blærgh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå