Kavinsky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Mener du uten genser, cardigan, dressjakke eller blazer? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vet ikke, jeg kan ikke fagterminologien, men snakker om dressjakke og lignende passende overdeler. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Folk som kobinerer blazer (sikkert bare dressjakken), lyse jeans, hvite joggesko, snowboardjakke og Koss-headset rundt halsen. Ja, jeg så nettopp dette idag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva skjer med verden? Jeg tror ikke vi har lyst til å vite.. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Koss-headset rundt halsen. Kan absolutt ikke skjønne hvorfor folk går slik. Det er både ekstremt ubehagelig samt pokkers harry. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Beste er å ha headset rundt halsen og musikken på så høyt at man kan høre techno-musikken som dunker uten å ha de over ørene! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har faktisk opplevd å høre musikk fra headsettet til en kar inne på et kjøpesenter på omtrent 30 meters hold. Det er ganske godt gjort. Enten har jeg usedvanlig bra hørsel ellers så var han på meg mot en trommehinne mindre. Det siste er nok det mest sannsynlig da omlag 100 konserter for det meste ørepropper ikke er det beste. Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Folk som kobinerer blazer (sikkert bare dressjakken), lyse jeans, hvite joggesko, snowboardjakke og Koss-headset rundt halsen. Ja, jeg så nettopp dette idag. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har faktisk opplevd å høre musikk fra headsettet til en kar inne på et kjøpesenter på omtrent 30 meters hold. Det er ganske godt gjort. Enten har jeg usedvanlig bra hørsel ellers så var han på meg mot en trommehinne mindre. Det siste er nok det mest sannsynlig da omlag 100 konserter for det meste ørepropper ikke er det beste. Du er ikke alene, opplever det daglig på skolebussen hvor halvparten sitter med Koss Porta-pro på halsen/langt foran ørene med musikken på full volum. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Så en dud på kjøpesenter med; Singlet med stor utringning Hettegenser med glidelås, åpen Hvite bukser som var festet til leggen med strikk Vans og ankelsokker Det er jo snø ute, minusgrader! Skulle ønsket folk hadde vist at DET IKKE ER SOMMER LENGER. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Tror nok han mente 'dude' Endret 22. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
galskab Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tror nok han mente 'dude' Japp Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg skjønte det, jeg var bare vanskelig. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 En dud er en blindgjenger, og jeg har aldri sett en med hettegenser. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ankelsokker er latterlig på vinteren. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder. Men burde kunne unne seg noen høye sokker når høsten og vinteren kommer, er ikke så dyrt. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Støttes, har noen par knestrømper i ull og de er en kjær venn når gradestokken kryper mot 15 kalde. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Stilen som innebærer at man går med favorittbandet på seg hele året rundt. Alle t skjorter, gensere har slipknot, metallica, in flames eller lignende på seg. Vi skjønner du er fan, men la nå garderoben hvile litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå