Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Haha, veldig hissig du var da ^^ (prejudice much?)

Meshuggah er forøvrig et flott band det (screamo derimot, fy faen...)

Musikksmak og stil trenger ikke å ha noe å gjøre med hverandre nei! Går med mange normalt kledde folk som elsker metal, og med mange metalheads.

On topic:

Så noe følt i dag. En høy kar, med pelsvest, stramme bukser og spisse LANGE sko...

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha sorri, smilte nå når du sa det nå. Forsto først nå jeg virka veldig hissig :p Er bare den diskusjonen har jeg hatt med alt for mange retards. Sånne metal purister som mener jeg er en "douche" og en homo for jeg bruker en pen cardigan og frakk på vei til bandøving istedet for utvaska cannibal corpse t-skjorte liksom :p Sorri var ikke meningen å glefse ;)

Edot: sleng meg last.fm'en din da;)

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar
post-125249-1261080185_thumb.jpg

Sånn stil er jæævli :p

Musikken og , men det er en annen diskusjon.

Brokencyde er virkelig fail all over.

HAHA, husker jeg digget dem før, både stilen og musikken. :p Skammer meg litt egentlig.

Men enig med dere, musikk og stil henger ikke sammen. Hører på det meste som har litt fart i seg, alt fra elektronisk til black-metal, men jeg kler meg ikke som metalhead eller syrehue for den saks skyld.

Lenke til kommentar
post-125249-1261080185_thumb.jpg

Sånn stil er jæævli :p

Musikken og , men det er en annen diskusjon.

Brokencyde er virkelig fail all over.

HAHA, husker jeg digget dem før, både stilen og musikken. :p Skammer meg litt egentlig.

Men enig med dere, musikk og stil henger ikke sammen. Hører på det meste som har litt fart i seg, alt fra elektronisk til black-metal, men jeg kler meg ikke som metalhead eller syrehue for den saks skyld.

Ja jeg har sett last.fm'en din, men jeg har ikke sagt noe da (a)

Men +1 til deg. Helt enig. Bare for jeg liker metal er der jo ikke noen regel for at jeg må gå med army bukser og band t-skjorte liksom. og blir sykt provosert når folk som tror dem er "hardcore" tror at de er "bedre" for de kjører stilen. Har NULL med musikk å gjøre.

Lenke til kommentar
Ja jeg har sett last.fm'en din, men jeg har ikke sagt noe da (a) [/b]

Men +1 til deg. Helt enig. Bare for jeg liker metal er der jo ikke noen regel for at jeg må gå med army bukser og band t-skjorte liksom. og blir sykt provosert når folk som tror dem er "hardcore" tror at de er "bedre" for de kjører stilen. Har NULL med musikk å gjøre.

Haha, like greit du ikke har sagt noe. Er en grunn til jeg har gjort slik på Last.fm at bildet av Brokencyde ikke kommer opp på forsiden der. :p

En band-tee eller et annen plagg fra et band kan være fett å ha det, men da som suvenir fra en konsert eller noe, og ikke som bruksplagg, det blir bare litt harry egentlig. Kjøpte meg en The Prodigy-uniformsjakke når jeg var på konsert med dem, men, vil ikke akkurat bruke den daglig liksom. Er forbeholdt konserter og festivaler.

Lenke til kommentar
Ja jeg har sett last.fm'en din, men jeg har ikke sagt noe da (a) [/b]

Haha, like greit du ikke har sagt noe. Er en grunn til jeg har gjort slik på Last.fm at bildet av Brokencyde ikke kommer opp på forsiden der. :p

En band-tee eller et annen plagg fra et band kan være fett å ha det, men da som suvenir fra en konsert eller noe, og ikke som bruksplagg, det blir bare litt harry egentlig. Kjøpte meg en The Prodigy-uniformsjakke når jeg var på konsert med dem, men, vil ikke akkurat bruke den daglig liksom. Er forbeholdt konserter og festivaler.

enig :D

Jeg har 3 opeth skjorter fra konserter jeg har vært på i år, samt ett par iron maiden og en meshuggah tee.

Men bruker dem ikke til vanelig. en og annen gang i huset etc, men går ikke på skolen i det ;)

Boffen, den diskusjonen trenger du ikke å ta opp her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...