Kruuger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg sier ikke at jeg forstår det selv. Det er jo ikke pent, men det tenker jeg om de fleste salvador dali bilder jeg ser også, men det er ikke dritt bare for jeg ikkje skjønner meg helt på det.Jeg tør påstå det er en viss (gigantisk) forskjell på Salvador Dali-kunstverk og "se HEEEER da, jeg kan OGSÅ lage noe SPRØTT som hun derre forrige designeren!"-"kunst". Synest DU. Du bestemmer ikke hva som er og ikke er kunst. Jeg regner med at du kjenner til denne designeren siden du vet hva hun tenkte? Mange mener salvador Dali bare er random bullshit og. Idiotisk diskusjon. Men følger Psilocybe's råd og slutter å diskutere med troll. Siste svaret om dette temaet fra meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 jeg sier ikke at jeg forstår det selv. Det er jo ikke pent, men det tenker jeg om de fleste salvador dali bilder jeg ser også, men det er ikke dritt bare for jeg ikkje skjønner meg helt på det.Jeg tør påstå det er en viss (gigantisk) forskjell på Salvador Dali-kunstverk og "se HEEEER da, jeg kan OGSÅ lage noe SPRØTT som hun derre forrige designeren!"-"kunst". Synest DU. Du bestemmer ikke hva som er og ikke er kunst. Jeg regner med at du kjenner til denne designeren siden du vet hva hun tenkte? Mange mener salvador Dali bare er random bullshit og. Idiotisk diskusjon. Men følger Psilocybe's råd og slutter å diskutere med troll. Siste svaret om dette temaet fra meg. Alle uten samme mening som deg er troll? ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det et par Chanel briller jeg ser der også? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 "Se på meg, jeg er alternativ!" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kombinasjonen av hvite bukser, hvit tank-top med drøy utrigning, hvite sko, sort boblejakke og en Burberry-caps (fake? Såvidt jeg forstår gikk capsen ut av produksjon rundt 2005, tviler på at han har spart på en i 4 år) er jo fantastisk! Den er fake, don't worry Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Luftehull i buksa? Og HVORFOR går folk med iPod-ørepluggene som om de er et plagg? Jeg tviler på at han går rundt og hører på musikk mens han er med venner som der? Så hva er poenget, og hvorfor skjønner de ikke at det ser helt fjernt ut? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har også lurte på det med ørepropper i ørne konstant. Det er da veldig frekt. Hvis man snakker med en person om har ørepropper i ørene virker det som om han er med opptatt av musikken enn hva du skal si. Det er jo fair å være det, men man trenger jo ikke å vise det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser alt for mange som bruker iPod-ørepluggene som et plagg/pynt. Og jeg er enig, jeg tviler på at han hører på musikk når han er sammen med venner. Hvorfor bare ikke legge pluggene i lomma eller noe slikt? Det ser jo endel bedre ut. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Er kansje ikke en stil , men fy FAEN vad fult. harry og råhorete. Og den alltid sjarmerende fjortisstilen da. At folk synest dette er pent er sykt. Edit : OMG GNOMIZ! SHITSTORM INC Endret 17. desember 2009 av Kruuger Lenke til kommentar
Humber Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei...jeg tåler ikke henne: www.voe.blogg.no hun går på skolen våres...ØSJ OG FYSJ! BTW: Det med øreplugger i øret mens man er med venner, jeg har det. Men jeg HØRER på musikk Ikke bare øreplugger heller..her snakker vi Koss liksom :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) ^Syntes hun kler seg mye bedre en alle de 13/14 åringene jeg har sett, så så gale kan det da ikke være? EDIT: Slang opp et bilde. Endret 17. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Voe kler seg helt klart mye bedre enn over 90% av 14åringene. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 liker hennne fortsatt ikke Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 ^ At du personlig ikke liker henne kan du vel egentlig bare holde utenfor denne tråden som handler om hvilke STILER man ikke liker å se. Så om du ikke misliker stilen hun har så er det vel ingen vits å poste? Om du ikke liker stilen, så får du heller poste bilder og si hvorfor Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ekte gothere er det så absolutt ikke no galt med. Er verre med de som på død og liv skal overdive stilen fordi de vil så gjerne være "true". (Samme kan man forresten også si om metallmiljøet) Endret 17. desember 2009 av Northern Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Å se jenter med DC skatesko og bukse med 2-3 strikker rundt benet får ut det verste i meg Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 lol. "ekte" gothere! dontmakemelaugh.jpg Hater sånn stuff. Og samme med metalheads. Faen jeg hører på nokk hard musikk og jeg føler ikke for å kle meg som en retard på grunn av det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da er du ikke metalhead, enkelt og greit =P Og ja, "ekte" gothere finnes, er bare langt mellom hver. Har blitt færre og færre (samme med punk) Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Musikk har INGENTING med klestil . DU minner meg om dem jeg deler badøvingslokale med. Å se der! en fashion faggot! Så hører de på screamo dead by april imenst jeg hører på Meshuggah. Musikksmak og stil trenger ikke å ha noe med hverandre å gjøre. Jeg føler ikke for å trykke hvem jeg er oppi trynet til alle hele tiden. utvaska band t-shirts, nei takk. og om en metalhead er en sånn en, så nei da er jeg, og vil alldri bli en metalhead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå