Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

jeg sier ikke at jeg forstår det selv. Det er jo ikke pent, men det tenker jeg om de fleste salvador dali bilder jeg ser også, men det er ikke dritt bare for jeg ikkje skjønner meg helt på det.
Jeg tør påstå det er en viss (gigantisk) forskjell på Salvador Dali-kunstverk og "se HEEEER da, jeg kan OGSÅ lage noe SPRØTT som hun derre forrige designeren!"-"kunst".

Synest DU.

Du bestemmer ikke hva som er og ikke er kunst. Jeg regner med at du kjenner til denne designeren siden du vet hva hun tenkte? Mange mener salvador Dali bare er random bullshit og. Idiotisk diskusjon.

Men følger Psilocybe's råd og slutter å diskutere med troll.

Siste svaret om dette temaet fra meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg sier ikke at jeg forstår det selv. Det er jo ikke pent, men det tenker jeg om de fleste salvador dali bilder jeg ser også, men det er ikke dritt bare for jeg ikkje skjønner meg helt på det.
Jeg tør påstå det er en viss (gigantisk) forskjell på Salvador Dali-kunstverk og "se HEEEER da, jeg kan OGSÅ lage noe SPRØTT som hun derre forrige designeren!"-"kunst".

Synest DU.

Du bestemmer ikke hva som er og ikke er kunst. Jeg regner med at du kjenner til denne designeren siden du vet hva hun tenkte? Mange mener salvador Dali bare er random bullshit og. Idiotisk diskusjon.

Men følger Psilocybe's råd og slutter å diskutere med troll.

Siste svaret om dette temaet fra meg.

Alle uten samme mening som deg er troll?

...

Lenke til kommentar
Kombinasjonen av hvite bukser, hvit tank-top med drøy utrigning, hvite sko, sort boblejakke og en Burberry-caps (fake? Såvidt jeg forstår gikk capsen ut av produksjon rundt 2005, tviler på at han har spart på en i 4 år) er jo fantastisk!

Den er fake, don't worry :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ser alt for mange som bruker iPod-ørepluggene som et plagg/pynt.

Og jeg er enig, jeg tviler på at han hører på musikk når han er sammen med venner.

Hvorfor bare ikke legge pluggene i lomma eller noe slikt?

Det ser jo endel bedre ut.

Lenke til kommentar

Hei...jeg tåler ikke henne:

www.voe.blogg.no

hun går på skolen våres...ØSJ OG FYSJ!

BTW: Det med øreplugger i øret mens man er med venner, jeg har det. Men jeg HØRER på musikk ;) Ikke bare øreplugger heller..her snakker vi Koss liksom :!:

Lenke til kommentar

^ At du personlig ikke liker henne kan du vel egentlig bare holde utenfor denne tråden som handler om hvilke STILER man ikke liker å se. Så om du ikke misliker stilen hun har så er det vel ingen vits å poste? Om du ikke liker stilen, så får du heller poste bilder og si hvorfor :)

Lenke til kommentar

Musikk har INGENTING med klestil . DU minner meg om dem jeg deler badøvingslokale med.

Å se der! en fashion faggot! Så hører de på screamo dead by april imenst jeg hører på Meshuggah.

Musikksmak og stil trenger ikke å ha noe med hverandre å gjøre. Jeg føler ikke for å trykke hvem jeg er oppi trynet til alle hele tiden. utvaska band t-shirts, nei takk.

og om en metalhead er en sånn en, så nei da er jeg, og vil alldri bli en metalhead.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...