Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Hva i all verden er dette? junya_chuck.jpg

Hva er greia? skal det liksom være fint?

Nei, det skal ikke være pent. Det er et runway-SHOW. Legg merke til ord nummer to der, key word. Tviler meget sterkt på at de hodeplaggene noen gang kommer i salg, men det er jo annerledes og får derfor oppmerksomhet. Noe som er positivt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i all verden er dette? http://blog.iamchuckbass.com/wp-content/up...junya_chuck.jpg

NÅ! lo jeg jammen meg høyt. :lol: :lol:

Er det mulig! Utrolig idiotisk! Misliker moteindustrien sterkt.

Forøvrig er Onepiece-dritten ubehagelig bare å se på. Stakkars jenter som flyr rundt med det på skolen (har lagt merke til en del. (Går VGS hvis det forsterker misbehagen noe.)) Har til gode å se gutter som går i det, da. Fysjamei!

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Hva i all verden er dette? junya_chuck.jpg

Nei, det skal ikke være pent. Det er et runway-SHOW. Legg merke til ord nummer to der, key word. Tviler meget sterkt på at de hodeplaggene noen gang kommer i salg, men det er jo annerledes og får derfor oppmerksomhet. Noe som er positivt ;)

Litt for mye oppmerksomhet vil nå jeg si :)

Lenke til kommentar
Du kan overbevise deg selv så mye du vil, det er ikke noe å forstå.

hsugh.gif Så du tillegner deg retten som tolker av noe enkelte her velger å kalle kunst? Jeg håper du er klar over at all tolkning, om det så er mote, musikk eller malerier i høyeste grad styres av konnotasjoner, og ikke dine særegne preferanser.

Lenke til kommentar
jeg sier ikke at jeg forstår det selv. Det er jo ikke pent, men det tenker jeg om de fleste salvador dali bilder jeg ser også, men det er ikke dritt bare for jeg ikkje skjønner meg helt på det.
Jeg tør påstå det er en viss (gigantisk) forskjell på Salvador Dali-kunstverk og "se HEEEER da, jeg kan OGSÅ lage noe SPRØTT som hun derre forrige designeren!"-"kunst".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...