B-S-S Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg godtar onepiece på 5-6 år gamle barn, det er greit, men syntes ikke noe om dette på ungdommen. Å gå med det som maks 10-endeklassing på tentamen kan jeg muligens godta, men på ingen måter i dagliglivet. Onepiece skal kun brukes på barn, ungdommer under tentamen/som pysj, kan brukes på hytta utenfor offentligheten, og på karneval som fangedrakt om det finnes en med oransje og sorte striper Enig, synes det er flaut å se undommer bruke disse antrekkene. Spesielt når det er vgs elever helt opp i i 3-klasse som bruker disse dressene. Merker en tendens til at jeg ser de stadig oftere hver eneste dag. Jeg har også flere bekjente som har gått til innkjøp av dette kostymet, greit som et "jeg har forsovet meg" antrekk men blir litt teit når det brukes som et "jeg tror jeg er kul" antrekk. Huff.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Onepiece er forferdelig, og at noen kunne tenke seg å gå med slikt offentlig skjønner jeg ikke. Eneste scenarioet jeg kunne tenke meg å ha på meg noe slikt er de dagene jeg ikke er i form og uansett bare skal bruke dagen på å halvsove foran TVen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Northern: Grusomt. Når vi er inne på onepiece: Det er grusomt. Kunne ALDRI tenke meg å gå i noe slikt. Er en i klassen min som går i en slik det står "RUSS2010" på siden av, og jeg synes synd på han. Man kan ikke vise seg offentlig i noe slik. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ta bilde, KongKake! Jeg har aldri sett det rl. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Haha, du er heldig. Kan ikke love deg noe bilde da mobilen min er ødelagt og jeg må bruke en dårlig Nokia, men, kan jo prøve. Endret 13. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Siden du tok det opp, KongKake, fortsetter jeg. HVA er greia med å gå med klær det står Russ 20XX" i det hele tatt? Jeg gikk med det i russetida, fordi da er man på en måte russ. Men har ikke brukt det siden, og har heller ingen planer om det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser ut som Joseph Fritzl sin vinterkolleksjon... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? HAHAHAHAHAHAHAHAH omg.....jeg har ikke ord! Endret 13. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? ugly chick chic.... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? HAHAHAHAHAHAHAHAH omg.....jeg har ikke ord! Ok, det var stygt, men eh, hørt om å overreagere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Å le seg skakk ihjel av det der er IKKE å overreagere. Ser jo faen meg helt latterlig ut. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Herregud, dagens ungdom... Når ikke en gang joggebukse er behagelig nok må det være noe galt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk stiller opp som slasker på tentamen. Jeg kler meg like pent uansett om jeg skal ha en eksamen, på cafè, på forelesning eller kollokviegruppe. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? HAHAHAHAHAHAHAHAH omg.....jeg har ikke ord! Ok, det var stygt, men eh, hørt om å overreagere? overreagere?? hørt om humor? minner meg nesten om en sko den ene. kanskje innspirert av han skokasteren Endret 13. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hva i all verden er dette? Hva er greia? skal det liksom være fint? Burka på eit heilt nytt nivå! Endret 13. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk stiller opp som slasker på tentamen. Jeg kler meg like pent uansett om jeg skal ha en eksamen, på cafè, på forelesning eller kollokviegruppe. Går vel etter komfort. Jeg kan enkelte dager kle meg "hverdagspent" og andre dager kle meg som en slask. Kommer helt an på hva jeg føler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå