Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ehm....feite mennesker kan faktisk kle sexy antrekk bare så det er sakt. Da er vi uenig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det hadde sett stygt ut uansett om hun hadde hatt fin kropp eller ikke, så ut som henne skulle opptre på sirkus. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ehm....feite mennesker kan faktisk kle sexy antrekk bare så det er sakt. Da er vi uenig. så det du mener er at alt en såkalt feit person tar på seg er stygt forde personen er feit. men om en tynn jente tar på seg ett kråkeklesplgg så er a pen? bare spør, får litt sånn feit/tynn diskusjon feeling her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ehm....feite mennesker kan faktisk kle sexy antrekk bare så det er sakt. Da er vi uenig. så det du mener er at alt en såkalt feit person tar på seg er stygt forde personen er feit. men om en tynn jente tar på seg ett kråkeklesplgg så er a pen? bare spør, får litt sånn feit/tynn diskusjon feeling her En feit person kan ta på seg et sexy antrekk, men hun vil ikke kle det. Du skrev at feite mennesker kan kle sexy antrekk, det er det jeg er uenig med. En jente med pen kropp, derimot, vil kle det aller meste - for eksempel synes jeg jenten med hullete strømpebukse og lang tskjorte så bra ut. Hun er en pen jente og derfor kan hun slippe unna med det meste og fortsatt se bra ut. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 glad ikke alle har den tankegangen. en hulette strømpebukse er og blir stygt om så michelle obama hadde gått med det(dama er pen ) en pen jente er ikke mye pen med emo klær(som bilde før). da ser hun bare tragisk ut. hjelper ikke å ha "pen kropp" hvis du ser ut som ett helvette Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Imo er det forskjell på et antrekk og en person. En stygg/feit person kan godt ha et pent antrekk, og fortsatt være stygg, akkurat som en pen person kan ha et stygt antrekk og fortsatt være pen. Så selv om PERSONEN er pen betyr det ikke at ANTREKKET er det, og vice versa. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Svært sjelden jeg ser en feit person som blir pen pga antrekk, men det kan la seg gjøre. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 lenge leve den overfladiske verden...wohoo... gud så mye stygge tynne mennesker det er der ute også sånne småhund vesker er harry btw Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Svært sjelden jeg ser en feit person som blir pen pga antrekk, men det kan la seg gjøre. Åh? Jeg vil ha bevis! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 lenge leve den overfladiske verden...wohoo... gud så mye stygge tynne mennesker det er der ute også sånne småhund vesker er harry btw Forklar meg hvordan dette er overfladisk. Inkludér gjerne dine definisjoner av ordene "overfladisk" og "attraktiv", slik at vi forstår tankegangen din, fordi her tror jeg du vil oppdage at du tabber deg litt ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Svært sjelden jeg ser en feit person som blir pen pga antrekk, men det kan la seg gjøre. Åh? Jeg vil ha bevis! Mente IRL Viste seg å være veldig vanskelig å finne det på google bilder... *sjokk* Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 lenge leve den overfladiske verden...wohoo... gud så mye stygge tynne mennesker det er der ute også sånne småhund vesker er harry btw Forklar meg hvordan dette er overfladisk. Inkludér gjerne dine definisjoner av ordene "overfladisk" og "attraktiv", slik at vi forstår tankegangen din, fordi her tror jeg du vil oppdage at du tabber deg litt ut. tabber meg ut. er ikke jeg som sitter å sier at tynne mennesker kler alt mens feite folk ikke kler en pen kjole en gang.... hvis du ikke skjønner hva jeg mener så får du kanskje lese over alt du skriver i steden....men nok avsporing her... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 tabber meg ut. er ikke jeg som sitter å sier at tynne mennesker kler alt mens feite folk ikke kler en pen kjole en gang.... hvis du ikke skjønner hva jeg mener så får du kanskje lese over alt du skriver i steden....men nok avsporing her... Det er det ingen som sier, og akkurat som jeg mistenkte så argumenterer du mot noe ingen har sagt. Og det med en tåpelig logikk som sier at å kalle tynne jenter pene er overfladisk når overfladisk handler nettopp om å beskrive utseendet. Uansett hvem man kaller pen eller sexy så er det man gjør overfladisk - man beskriver overflaten framfor personligheten eller personen. Jeg har ikke sagt at tynne menensker kler alt, jeg tror ikke jeg har nevnt "tynne" jenter en gang. Og er en jente først feit så har det ingenting å si hva hun har på seg, så der har du lest det jeg skriver rett. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 off topic: hva betyr WASD? Ja, det er et nerdenavn... Men, det beviser kun at jeg har utviklet meg, nå spiller jeg aldri lenger. Kanskje litt da... Litt fifa... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva er galt med gaming? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hva er galt med fifa? On topic: Hva i all verden er poenget med å gå med to langermede skjorter under hverandre? Ble nesten sjokkert da jeg så vennene mine avbildet med dette! Endret 11. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva er galt med fifa? On topic: Hva i all verden er poenget med å gå med to langermede skjorter under hverandre? Ble nesten sjokkert da jeg så vennene mine avbildet med dette! Få se bilde da! Bare sladd ut fjeset på han. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Får bli i morgen. Er utslitt! Poenget mitt er bare at det ser veldig "pappagutt" ut å se tre-fire ved side av hverandre hvor alle har et par med langermede skjorter av dyreste sort.. Endret 11. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vil tippe at poenget er å holde seg varm. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå