Snublefot Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så, hvis moren min kjøper en genser til meg til 1000,- som jeg synes er kjempefin, så er det ikke vits i å gå i den fordi jeg ikke har betalt den selv? Det virker som mange her inne tar utgangspunkt i enkelthendelser fra verdagen, og generaliserer ut i fra det. Husk at det er mange som ikke synes klærne de har på Carlings eller J&J er noe fine, eller ikke har nok kvalitet til å retferdiggjøre prisen, og som kansje går noen hundre kroner opp i pris for å få noe som passer/er pent/holder litt Selfølgelig kan du gå med den. Nå snakker jeg om mennesker som vandrer rundt med klær oppi flere tusenkroners klassen fra topp til tå. Det blir litt som å brife med pappa sin nye bil, det er noe som ikke stemmer helt. Går man rundt å eier gaten, med foreldrene sine opptjente penger på deg så har du ingen ære oss meg. Ingen 15 åring i dag har jobbet selv for å få råd til å gå rundt med 10-15 tusen på seg. Jeg kan fint gå å klappe foreldrene hans på skulderen, men den ungen får ikke noe cred oss meg. Jeg kjenner mange som kler seg dyrt, ikke en eneste av dem betaler for klærna sine selv, selv om mange gjerne er over 18 og vel så det. Folk trenger ikke å gå på H&M for å kjøpe alle klærna sine, ingen som sier det. Kvalitet og pris henger sammen, det vet alle. Men man trenger ikke å være oppi 3-4 tusen klassen for å finne kvalitet, da er dere ikke like flinke shoppere som jeg trodde Lenke til kommentar
floww Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Liker ikke ekstrem hip-hop, emo eller sosse-stil. Så lenge det ikke blir for mye av "det gode" bryr jeg meg ikke. enig, så lenge det ikke er for ekstremt er det care ekstremt er vel når man bruker mye sminke som soss/emo og bruker størrelse XL når man er M som hiphop Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tror Sossene er de som plager meg mest, er ikke hvordan de kler seg.. selv om det er mindre straight.. men det er liksom hele Sosse Attituden som er overalt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Haha GLAD for å ha funne denne posten: Det er ikkje ukjent at skate- og snowboard-merkene ikkje lengre høyrer core-fantastane til. Eg kan tolerere at folk brukar plagg frå slike merker, sjølv om dei ikkje driv med sporten/aktiviteten merket relaterer til. MEN: Det er ein ting eg ikkje tolererer. I alt for lang tid har me snowboard/skatekids blitt trasha av slick-ricks med dyre designplagg. Men no som snow/skate-klær plutselig har blitt "in", så mixar dei stilane! Hahaha det er så stygt det. Såg ein fyr på fakultetet her om dagen, ikledd armani jeans og element-tshirt STAPPA nedi buksa + alt for stor bling-beltespenne. Då lo eg faktisk høgt, for han har jo ikkje skjønt noenting. Mixxing av to så motsteilte stilar er og blir forbudt. Først lo dei av oss, deretter kjem dei og øydelegg klesplagga våre ved å stappe dei nedi armani-jeansene sine. Endret 17. november 2007 av Frigata Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 New Era caps. Oh, how I hate thee. Ellers syns jeg det er bra folk kler seg stygt, sånn at jeg ser enda tøffere ut HipHop-greia er verst, by far. Ikke akkurat klærne, men holdningen (går vel under stil det og? : P). Dem kommer med altfor store klær, er tøffere enn toget, og måten de er på skriker "oh snap, jeg er tøff. Men ser du på meg får du juling". Palestinaskjerfet-moten som er på gang nå, er også, UTROLIG, idiotisk. Ikke at jeg er veldig politisk, men faen, går du med et sånt skjerf må du faen meg ha en mening om det du går rundt å viser fram også! Ellers får jeg svake grøsninger av igjennomførte emoer, lateks, brunkrem, h-miller jakker, buksene i sokka, strikk på buksa, lacoste-sko (de spisse med borrelås), converse i amerikamønster, K-bånd og sånne små bandittskjerf som er så "in" om dagen. JO, og skatere. Ikke glem de. haha hva liker du egentlig ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg liker ikke stiler som folk har bare for å følge trenden, aka Hip Hop, Emo og Sosser idag. Ellers synes jeg alle som har en egen stil er kule. Liker godt Oldschool Punk(ikke hardcore) / Rock stil. Rivet i stykker jeans, skinnjakke og converse f.eks. Endret 18. november 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha GLAD for å ha funne denne posten: Det er ikkje ukjent at skate- og snowboard-merkene ikkje lengre høyrer core-fantastane til. Eg kan tolerere at folk brukar plagg frå slike merker, sjølv om dei ikkje driv med sporten/aktiviteten merket relaterer til. MEN: Det er ein ting eg ikkje tolererer. I alt for lang tid har me snowboard/skatekids blitt trasha av slick-ricks med dyre designplagg. Men no som snow/skate-klær plutselig har blitt "in", så mixar dei stilane! Hahaha det er så stygt det. Såg ein fyr på fakultetet her om dagen, ikledd armani jeans og element-tshirt STAPPA nedi buksa + alt for stor bling-beltespenne. Då lo eg faktisk høgt, for han har jo ikkje skjønt noenting. Mixxing av to så motsteilte stilar er og blir forbudt. Først lo dei av oss, deretter kjem dei og øydelegg klesplagga våre ved å stappe dei nedi armani-jeansene sine. jeg har alltid likt skating o.l, men har aldri vært noen hardcore skater selv. allikevel flyr jeg rundt i så godt som bare skateklær, rett og slett fordi jeg digger stilen. det kan bli litt dumt om man ser ut som en skater, men ikke kan å skate, men men. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg kan ikke foredra: Strikk nederst på buksa Kombinasjonen tuppert hår, oversminkede og gulljakker på fjortizzz jenter Emo kidsa i gata, stramme bukser og sminke. Uff uff Men vi trenger dem slik at vi kan skille oss ut. Selvom jeg synes folk skal prøve å finne sin egen stil og ikke bare dilte etter strømmen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har skrevet før, men har oppdaget det som plager meg aller mest. Det er posere! Folk som kler deg i noe de ikke har noe forhold til, eller som de ikke vet noe om. Band t-skjorter når de aldri har hørt musikken, palestinaskjerf når de ikke vet en dritt om det, surfeklær når de aldri har surfa osv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor liker ikke folk hiphop? Jeg har en kamerat som kler seg sånn og han er heit som fy (!) med den stilen. Han mixer den litt med snowboardklær også. Men det er kanskje forskjell fra sånne som han og de som hører på typisk liste-hiphop? Litt som thrice skriver, når man egentlig ikke har så stor peiling blir det ikke like gjennomført. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er nok forskjellige tolkninger av hip-hop stil. Det er de som kler seg som eminem og G-Unit, og de ser latterlige ut. Men det finnes også en mer moderat hip-hop stil, som kan være ganske fet. En av vennegjengene mine ser faktisk ganske kule ut når de blander skate og moderat hip-hop stil. Lenke til kommentar
stig1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Akkurat det jeg vil fram til og, finnes mye forskjellige innen stilene, jeg prøver ikke å dra den altfor langt ut,(hip hop) og går i litt trangere bukser når jeg føler for det, eller litt større når det er den dagen, har ikke noe spesiell stil, bare kjøper klær jeg blir forelska i der og da og bruker de som jeg føler for, er det en jeg har respekt for innen hip hop stilen er det Kanye west ! : ) bra motesmak synes jeg: http://imdb.com/gallery/granitz/5771/Fergi...Kanye&seq=6 Eksempel 2 : http://imdb.com/gallery/granitz/6342/Singe...XXV)&seq=11 Er kulere hvis det er litt stil i det, som for eksempel caps+bandana+genser i samme stil/farger osv. ikke bare slenge på seg det største i garderoben din. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ting jeg ikke liker å se er ikke gjennomførte stiler med farger som ikke matcher i det hele tatt det samme gjelder altfor små/store klær. Liker en gjennomført stil med matching av farger, som nevnt over. Selv bruker jeg en litt skate aktig stil, jag skater ikke, men står på twintip^^ Kjøper stort sett alt av klær selv.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Stilen jeg ikke liker å se er stilen til alle de som sliter for å se fete ut. Lenke til kommentar
Sunnis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Verste å sjå er vel fjortis! Strammaste buksene fra Mudd, Miss Sixty og Diesel, svære diamant beltespenner og pastellfarga DC sko. Og sist men ikkje minst, utringa singletta som er kjøpt minst 2 str for små på BikBok. Lipgloss og edderkopp auger(way too much maskara) er jo et must så .. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg bare takler ikke de nye buksene som er stramme fra topp til tå, de er så stygge, og folk ser ut som de har gigant føtter når de bruker de BLÆH Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Folk med enorme saggebusker, gamle "Skater" sko. Er heller ikke så veldig begeistret over hiphopstilen. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan ikke fordra gutter med belte til 6000 kr, brunkrem, sminke, buksa med syltestrikk i bånn, panebånd, og SLEIK :| det er skikkelig ekkelt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvorfor har prisen på belte noe å si egentlig? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vil helst aldri se emoer eller gothere. Dårlig musikksmak og klesstil sammen, nei huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå