thrice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 WASD, Jenter har sjeldent peiling på gutteklær. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ^ True story. Eller, de syntes bare altfor mye er pent Lenke til kommentar
WASD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Haha, kanskje det! Neste gang noe slikt foregår (ball) får jeg kjøre så korrekt som overhodet mulig, da blir det suksess Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 WASD, Alltid kjør korrekt og se ditt beste ut. Drit i hva andre gjør. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 WASD, Jenter har sjeldent peiling på gutteklær. tja...... mange gutter som ikke har greie på gutte klær også... gikk inn i en butikk i karl johan...fy faen så mye stygt. husker desverre ikke navnet på butikken, men den lå ganske langt ned mot oslo s Lenke til kommentar
Colb Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 off topic: hva betyr WASD? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tastene på tastaturet du bruker til å bevege deg med når du spiller spill. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bruker piltastene, jeg Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 WASD, Jenter har sjeldent peiling på gutteklær. tja...... mange gutter som ikke har greie på gutte klær også... gikk inn i en butikk i karl johan...fy faen så mye stygt. husker desverre ikke navnet på butikken, men den lå ganske langt ned mot oslo s Leatherman eller Flava? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 minner meg om noen som bare tar det første hånda tar tak i og tar på seg det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Eh, man skal jo ha ganske dårlig smak in the first place for å ha det der i garderoben! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet hennes er jo at hun er feit. Hadde hun vært en snerten liten emochick så hadde det vært hawt. Jenter på 158 med sånt skjørt og emostrømper og mørke øyne og rotete hår = megahot. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet hennes er jo at hun er feit. Hadde hun vært en snerten liten emochick så hadde det vært hawt. Jenter på 158 med sånt skjørt og emostrømper og mørke øyne og rotete hår = megahot. feit??? wtf...dama ser ut som en klovn jo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Haha! Må si meg enig med Estella her, det så virkelig helt jævlig ut, uavhengig av kroppsvekt. Men det hjalp jo ikke at hun var på størrelse med en middels spekkhogger da... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet hennes er jo at hun er feit. Hadde hun vært en snerten liten emochick så hadde det vært hawt. Jenter på 158 med sånt skjørt og emostrømper og mørke øyne og rotete hår = megahot. feit??? wtf...dama ser ut som en klovn jo Ta et sexy antrekk og sleng det på en feit jente, så vil hun se ut som en klovn. Hadde jeg sett en feit jente kledd som dette ville jeg synes hun så veldig dum ut, men når jenten er pen og har den stilen så synes jeg det er veldig fint. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) ehm....feite mennesker kan faktisk kle sexy antrekk bare så det er sakt. INGEN kler hvit klovne sminke og så stygge klær. det finnes ikke ett fnugg av sexy i det heletatt.. feit,tynn, normal,kraftig...selv en søpplepose hadde vært penere en den tragiske klestilen der... Endret 11. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 WASD, Jenter har sjeldent peiling på gutteklær. Word, jeg har flere ganger vært i byen med venninner og handlet med dem, men det er lite jeg faktisk liker av det de finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå