Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva faen er det siste der? Aldri sett før, men det var utrolig stygt!

tror det kalles haremskjole.. uten at jeg skal være for skråsikker.. går for bærsjekjole fra nå av inntil videre info er tilgjengelig

Lignet litt på de draktene noen fallskjermhoppere bruker for å "flyte" mer i lufta..

jetman.jpg

Jeg vet ikke med dere, men jeg foretrekker og ikke se ut som jeg har bæsjet på meg mens jeg har på meg fallskjermdrakt..

Lenke til kommentar

tror det kalles haremskjole.. uten at jeg skal være for skråsikker.. går for bærsjekjole fra nå av inntil videre info er tilgjengelig

Det er ikke en r i bæsj. Lol. Og det heter haremskjole ja!

Lenke til kommentar

Lignet litt på de draktene noen fallskjermhoppere bruker for å "flyte" mer i lufta..

jetman.jpg

Jeg vet ikke med dere, men jeg foretrekker og ikke se ut som jeg har bæsjet på meg mens jeg har på meg fallskjermdrakt..

BATMAN! :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig liten fan av uggs generelt sett (skjønner at det er varmt og behagelig), men syntes det ser helt idiotisk ut med disse avklipte uggsa som er mye kortere, altså disse:

short-ugg.jpgugg_kid_mini_chestnut.jpg

Minner om gummistøvlene til bestefar som har klippet til samme fasongen og størrelsen...

Endret av FVL
Lenke til kommentar

jetman.jpg

Wing suit kalles det og jeg tror det kicket man får av å bruke en greit opphever hvordan man faktisk ser ut når man har den på. Hallo, hvem bryr seg om hvordan man ser ut i fallskjermutstyr. Blir som å si at jeg synes folk med dykkerdrakt ser teite ut.

Lenke til kommentar
Takler ikke stilen, spesielt til vår venn i midten. Sorry.

aha.jpg

Morten Harket pleier jo og ha ganske kul stil egentlig. Jeg er veldig a-ha fan. Men jeg må være ærlig at jeg ikke helt er så begeistret for Magnes stil.

Typisk Morten er jo skinn jakke,ola bukse,litt fillete t-sjorter. Eller så plutselig bytter han noen ganger og går i dress og finklær noen ganger på konserter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...