Sewero Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 "Sosse" -stilen, blir kvalm av å se det :S Hadde vært bedre å ta pengene til pappa og feste de på deg i stedet for å bruke de på klær....... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jenta kan kle seg? Har du øyne? Hun har på seg en ødelagt strømpebukse og en utvasket t-trøye. Nå vet jeg ikke om du har sett henne spesielt mange ganger i virkeligheten, men jeg har fått inntrykket etter å ha sett henne flere ganger, at hun til daglig har et langt bedre stil enn andre fjortis-jenter Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ^ Ser sånn ut på bloggen hennes i alle fall. Mye bedre enn de jeg kjente når jeg var på den alderen, myyyyyye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når jeg tok bussen i dag fikk jeg så jeg noe fælt, var en som hadde blazer, skjerf (ikke så alt for ille i seg selv) og en slitt Adidas joggebukse.. Så heller ikke ut som han var på vei til eller fra trening, siden han ikke hadde med seg en bag/sekk/pose Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du har ikke fått med deg "joggebukse til hverdag og fest"-moten før nå? Heldig, du. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 I dag så jeg noe bra. Jente med palestina skjerf, boblejakke, joggebukse, plimsolls & fake LV veske. NICE Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Boblejakke er den styggeste oppfinnelsen innen klærnes historie noensinne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Har selv en blå boblejakke. Bruker den mer fordi at den er god og varm egentlig! Men mange går med boblejakker på min skole.. Vi må være den verste sosseskolen i nord-norge. Endret 9. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 litt mye DAX!? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 LOLOL Du må skaffe det ekte bildet av pappaen. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://i712.photobucket.com/albums/ww130/m...ke/mikkel09.jpg Tviler på at det er en egen stil, men misliker når folk kaster på seg alt av dyre merkeklær i et håp om at det ser bra ut. Kostbare plagg er ikke nødvendigvis pene. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Emostilen. 'Nuff said... Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://i712.photobucket.com/albums/ww130/m...ke/mikkel09.jpg Tviler på at det er en egen stil, men misliker når folk kaster på seg alt av dyre merkeklær i et håp om at det ser bra ut. Kostbare plagg er ikke nødvendigvis pene. var ikke en dress som var så stygg at jeg ikke likte å se på den akkurat.. men han har kneppet igjen begge knappene.. fyfy Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://i712.photobucket.com/albums/ww130/m...ke/mikkel09.jpg Tviler på at det er en egen stil, men misliker når folk kaster på seg alt av dyre merkeklær i et håp om at det ser bra ut. Kostbare plagg er ikke nødvendigvis pene. Så det bildet på facebook jeg og! Helt grusom kombinasjon... Kan ikke forvente noe mer av en gutt som går med uggs og joggebukse daglig da. Forøvrig misliker jeg dette: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det var da veldig stygge emoer du har valgt ut! =D Hvis man først skal kritisere en stil og ikke bare utførelsen av en stil så burde man velge blant de som gjør det best. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://i712.photobucket.com/albums/ww130/m...ke/mikkel09.jpg Tviler på at det er en egen stil, men misliker når folk kaster på seg alt av dyre merkeklær i et håp om at det ser bra ut. Kostbare plagg er ikke nødvendigvis pene. Heslig. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det var da veldig stygge emoer du har valgt ut! =D Hvis man først skal kritisere en stil og ikke bare utførelsen av en stil så burde man velge blant de som gjør det best. Det er de jeg har valgt som er en av verstingene ;p Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Må nesten referere til en artikkel i adresseavisa som er noe av det værste jeg har lest. guttepjokker som vil være som "crips" denne "gangsterstilen" er kansje det dummest ejeg vet om.. ..foruten bærsjebukser jeg utallige ganger har spredt min missnøye om.. *facepalm' Endret 10. desember 2009 av Colb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå