Pokey Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hun er bare 14 ja. Ville ikke trodd at hun var 20 med høyden, men mer enn 14 ihvertfall. (Det er sent, jeg gidder ikke nynorsk nå) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun ser eldre ut enn 14, no doubt! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tightsene var da ikke så ille. Skjorta derimot var skrekkelig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 så ut som hun har besøkt saksa. var ikke mye pent Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg klarer ikke å mislike et antrekk på en så pen jente. Spesielt når hun ikke blir noe verre av det. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg klarer ikke å mislike et antrekk på en så pen jente. Spesielt når hun ikke blir noe verre av det. da får du blåse i å se på jenta og heller se på klæra..hehe for min del ser ut som hun har tatt på seg natt kjole over en tigths og bare gått ut. Endret 8. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg føler meg kriminell av det bildet der Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun var da virkelig ikke noe spesielt. Og antrekket var rett og slett forferdelig. En utvasket oversized t-trøye og et par istykkerrevne tights, haaarry... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hater når du ser kjærestepar som går lik kledd, som tvillinger. Får meg til å bli kvalm. Og overvektige Emo jenter/gutter.....ser helt idiotisk ut. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hun var da virkelig ikke noe spesielt. Kvinne eller gay? Endret 8. desember 2009 av dicktator Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun var da virkelig ikke noe spesielt. Kvinne eller gay? Ingen av delene, men jeg har noe som kalles "smak". Vet ikke om du har hørt om det. Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men kom til Asker eller Bærum, gå på hvilken som helst VGS, og du kommer til å se hundrevis av sånne jenter. Det er ikke verre enn å sminke seg litt og ikke spise seg feit, så ser man sånn ut, med mindre man er utrolig stygg in the first place. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hater når du ser kjærestepar som går lik kledd, som tvillinger. Får meg til å bli kvalm. Og overvektige Emo jenter/gutter.....ser helt idiotisk ut. Generelt overvektige med altfor trange klær. Ikke en stil i seg selv, men jeg liker ikke å se det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ingen av delene, men jeg har noe som kalles "smak". Vet ikke om du har hørt om det. Åh, nå vil jeg ikke like deg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Opprivne tights... +1 Var ikke mye pent. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hun ser eldre ut enn 14, no doubt! Hun ser kanskje det ut på bilder, men i virkeligheten ser hun ikke spesielt eldre ut. Jenta kan kle seg, det skal hun virkelig ha. Befriende å se jenter kle seg i annet enn onepiece og kawasaki Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jenta kan kle seg? Har du øyne? Hun har på seg en ødelagt strømpebukse og en utvasket t-trøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå