SML Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heftige kontraster der ja! Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fant sjelefrenden til hu dama lengre opp i tråden her:http://media1.break.com/dnet/media/2009/12...0Fake%20Tan.jpg Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det jeg ikke skjønner er hvordan sånne får seg damer. Hva faen feiler dere jenter? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hihi. Kan da umulig være seriøse de bildene hvor folka er sååå ille som på det siste bildet her. Stiller meg skeptisk til de andre bildene i samme sjanger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fant sjelefrenden til hu dama lengre opp i tråden her:http://media1.break.com/dnet/media/2009/12...0Fake%20Tan.jpg http://2.bp.blogspot.com/_xIIZH3vQ75I/SusP...lack%20face.jpg Nå skjønner jeg hva som skjedde med nugatti-boksen min. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det verste er mainstreamsossene! Pannebånd, boblejakke, lyse jeans eller joggebukse. OG LACOSTE?! Lacoste er det latterligste jeg ser. De er STYGGE. ALLE har dem, hva faen er meningen egentlig? Og Ed Hardy. Det er elendig harry. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ed Harry. Personlig syns jeg det er helt grusomt stygt når folk "popper" kragen på skjorter og piquéer. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 folk som kler opp hunda sine...det er stygg stil det Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 jenter som kler opp kjærestene sine. Det er som oftest stygg stil det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ed Harry.Personlig syns jeg det er helt grusomt stygt når folk "popper" kragen på skjorter og piquéer. LOLOLOL de tror de er så jæææævla tøffe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eneste jeg popper kragen på er vernejakka/kjeledressen jeg bruker på skolen. Poppa skjortet og piquer er stygt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 HERREGUD Hva feiler det folk? Tror de virkelig slike tights ser bra ut? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når pene jenter bruker det tror de det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Word. Hun dama kan bruke hva hun vil for min del. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 HERREGUD Hva feiler det folk? Tror de virkelig slike tights ser bra ut? GIEF! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Word og word... Det ser helt jævlig ut, men når "den pene eliten" bruker noe, blir det gjerne sett på som kult og/eller fint. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sånn er det altså. Sukk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jailbate da. Utrolig at hun bare er 14 år. Så egentlig er hun unnskyldt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er hun seriøst bare fjorten? Kunne lett ha passert som tjue basert på det bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå