SML Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skinntights er jo flott, spesielt på jenter som er hjulbeint. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Enig med fkm! Tenk å ikke stryke skjortekragen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det var direkte pinlig. Se på den vesken... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Akkurat det jeg også tenkte på. Makan til dårlig smak. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eg ville aldri ha blitt med ei jente i skinntights heim frå byen. Tenk på det fuktige og råtne klimaet som oppstår inni der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eg ville aldri ha blitt med ei jente i skinntights heim frå byen. Tenk på det fuktige og råtne klimaet som oppstår inni der. Ta hu i dusjen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst, tror jeg har møtt hun der. Ellers ligner hun syyyykt på en jeg møtte. Eller kanskje alle som smører seg med slik maling og bruker kontaktlinser ligner på hverandre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det var direkte pinlig. Se på den vesken... Seriøst, kunne ikke vært mer enig, sinnsykt mange pre-fjortiser (Som er enda verre en selve fjortisene) som har de der... Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Forøvrig ser soul patch helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Forøvrig ser soul patch helt jævlig ut. Godt å se at det kan brukes på plast.. det hadde nok kansje ikke gått så bra på vanelig hud Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg synes ofte at soul patch ser ganske bra ut: Det er mange som kler det. Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Felles for dem alle er at de hadde sett mye bedre ut uten, spesielt Matthew Fox - som i tillegg ser ut som han har glemt å barbere halve kinnet. EDIT: Faen da, hertugen av Edinburgh sier det jo mye bedre: Prince Philip, Duke of Edinburgh's comment on seeing one was to describe it as a "poor frustrated beard" and advised its wearer "If you are going to grow a beard, grow a beard." Endret 30. november 2009 av geil Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skarru ha skjegg, så skaff deg skjegg. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 lenge siden jeg har vært her. men ok, soul patch er lame, sneakers til dress burde der være dødsstraff for og skinntights har jeg egentli ikke noen mening om. Ser kansje litt tacky ut Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser ikke problemet med skinntights jeg. Likte de ikke da de kom, men har sett mange jeg synes kler det i ettertid. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fant sjelefrenden til hu dama lengre opp i tråden her: Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå