kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 de svarte lave lacoste skoene passer helt greit til dress, men hvorfr kjøper ikke folk bare noen pensko til 200 kr ? var noen på julaball på skolen i fjord som kom i gymskoene sine, det er ille! dessuten er juleball på ungdomsskolen det mest formelle som finnes, ivertfall på min skole. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 KongKake: Er enig med de andre her. Har enda ikke sett en dress som vil ta seg bedre ut med sneakers enn med pensko. De sneakersene du postet var forøvrig nøytrale, men litt formløse. Selvfølgelig, pensko ser bedre ut til dress enn sneakers, men nøytrale sneakers funker, og er bedre enn skatesko fra DC. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 de svarte lave lacoste skoene passer helt greit til dress, men hvorfr kjøper ikke folk bare noen pensko til 200 kr ? 1: Svarte Lacoste-sko passer aldeles ikke til dress. De passer vel egentlig ikke til noe annet heller, men det er en annen diskusjon. 2: Pensko til 200 kr? Finnes virkelig det? I så fall kan jeg ikke se for meg at de holder særlig lenger enn et par skritt ut døren. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Når alternativet er lacoste- eller dc- sko så er jo ikke pensko til 200,- så verst. Men det er ungdomsskolen det er snakk om her. Teller strengt tatt ikke i motesammenheng. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 mine kosta 200, på din sko. holdt lenge de. http://www.podiumsport.fr/images/HOMME/LAC...%20lacoste1.gif disse er da ikke så ille til dress de. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 De er ille til alt, som fkm var inne på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jo, det er de. +1 Grufullt. Disse som brukte skate sko som jeg så var flest 8. klassinger. Alle guttene på trinnet jeg går (10. trinn) brukte pensko. Var også en person jeg kjenner som tok i bruk gore-tex vintersko til dressen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 disse er da ikke så ille til dress de. FY. Jeg kjøpte et par fra Asos til £30 sånn fordi jeg bare trengte et par til småbruk (oxfords vi snakker her). Kvaliteten var ikke noe å skryte av, sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Holder vel fortsatt et par turer på fylla, slik juleball på VGS veldig ofte er. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hva er greia med skinntights? Har merket at veldig mange jenter fjortisberter her i byen har begynt å gå med det, ser jo helt feil ut. Mangler bare pisken... Endret 28. november 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Om det er riktig kombinert kan det være nokså frekt og eyecandy =D Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så lenge det ikke er Ola nordmann som går med den type bukser er det helt greit. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 syns det er sexy jeg, på visse jenter i allefall Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, men sånn sett er det det samme som med vanlig tights. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Om det er riktig kombinert kan det være nokså frekt og eyecandy =D ++1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Om det er riktig kombinert kan det være nokså frekt og eyecandy =D ++1 +++1 Digger når dama bruker skinntights. Endret 28. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 syns det er sexy jeg, på visse jenter i allefall nei de er enda litt mer sexy i skinn.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spiller liten rolle, du kan ikke bruke sneakers til dress. Du kan bruke sneakers til en mørk bomullsbukse, en skjorte og en cardigan, men du risikerer fremdeles å se ut om en mobilselger. Sant det. Men det avhenger av alder. Du ser ikke ut som en mobilselger når du er 15. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke pent. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå