EB_Veyron Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Da kan man like så gjerne ta på seg en dress. Så ser man i hvert fall respektabel ut. Poenget er jo å skille seg ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete.. Sartorial blasphemy! Endret 28. november 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete.. Høres ut som typisk ungdomsskole, eventuelt linjer på vgs som "mekken". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete.. Haha, så ille. Sneakers kan i mine øyne brukes til en dress om det ikke er så formelt, og da skal sneakersene helst være helt plaine. Men DC -skatesko, det blir for teit. Dette er sneakers jeg mener man kan bruke til dress: Endret 28. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 liker lite emo og de helt sossete Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete.. Haha, så ille. Sneakers kan i mine øyne brukes til en dress om det ikke er så formelt, og da skal sneakersene helst være helt plaine. Men DC -skatesko, det blir for teit. Dette er sneakers jeg mener man kan bruke til dress: *Bilde* Nei. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, om det er noe relativt uformelt er det mulig. Slik som et skoleball. Da er slike sko en god del bedre enn skatesko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I hvilke sammenhenger bruker man dress "relativt uformelt"? Uansett, er endel rockegutter som bruker svarte converse til dress, det kan se greit ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, om det er noe relativt uformelt er det mulig. Slik som et skoleball. Ball er aldri uformelt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, om det er noe relativt uformelt er det mulig. Slik som et skoleball. Da er slike sko en god del bedre enn skatesko. Jeg hadde ledd av deg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) På skolen min nå har det blitt en aldri så liten trend av å bruke pen-vest til alt mulig dritt. Penvest, harry smykker og en hvit bestefarstrøye har jeg sett noen ganger nå. Endret 28. november 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sneakers og dress funker dårlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I hvilke sammenhenger bruker man dress "relativt uformelt"? Uansett, er endel rockegutter som bruker svarte converse til dress, det kan se greit ut. Joda, om det er noe relativt uformelt er det mulig. Slik som et skoleball. Ball er aldri uformelt. Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier.Ungdomsskolen da, eller? Ungdomsskoler har en høy andel lavpannede idioter, så det er ikke så overraskende. Det betyr fortsatt ikke at det er (eller kanskje heller, er ment å være) uformelt. Man møter ikke opp i bryllup med strikt dresskode i pysjamas og tøfler, selv om man vet de er invitert (andre) idioter som (heller) ikke er i stand til å kle seg. Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spiller liten rolle, du kan ikke bruke sneakers til dress. Du kan bruke sneakers til en mørk bomullsbukse, en skjorte og en cardigan, men du risikerer fremdeles å se ut om en mobilselger. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg løser det ganske enkelt ved å ikke ha dress. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det må jeg si er en usedvanlig dårlig løsning. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier.Ungdomsskolen da, eller? Ungdomsskoler har en høy andel lavpannede idioter, så det er ikke så overraskende. Det betyr fortsatt ikke at det er (eller kanskje heller, er ment å være) uformelt. Man møter ikke opp i bryllup med strikt dresskode i pysjamas og tøfler, selv om man vet de er invitert (andre) idioter som (heller) ikke er i stand til å kle seg. Ungdomsskole ja. Ville forresten aldri møtt opp i et bryllup med pysjamas og tøfler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 KongKake: Er enig med de andre her. Har enda ikke sett en dress som vil ta seg bedre ut med sneakers enn med pensko. De sneakersene du postet var forøvrig nøytrale, men litt formløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå