boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Forsåvidt ikke like ille som noe av det juggelet som finnes der ute. De t-skjortene og capsene med diamanter og whatnot på. De er ille. Det er også ganske fascinerende at de klarer å presse inn Ed Hardy i gigantisk skrift på alle plaggene deres. Folk skal jo vite at du ikke går med BILLIGE møkkaklær i hvert fall. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Baggy klær, sosseklær og de gigantiske dunjakkene til 3-5 høvdinger... Stygt som bare det. EDIT: Glemte det nesten, men 73% av de forskjellige motene er mildt sagt søppel. Endret 24. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sant det. Har sett disse t-skjortene og capsene med alt glitteret på. Ser jo ikke ut! Også den store logoflashen også da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har du sett Ed Hardy buksene? oppimot det styggeste jeg har sett noensinne, og noen bruker det! Også de buksene med gule/hvite striper som skal forestille en M tror jeg? helt forferdelig Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sant det. Har sett disse t-skjortene og capsene med alt glitteret på. Ser jo ikke ut! Også den store logoflashen også da. deilig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Sier som en eller annen kar på twitter sa for en stund sia: If you got more tattoos on your clothes than on your body, you're a douche Endret 24. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sossestilen er den eneste jeg egentlig ikke liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En skal være god for å kunne ta på seg Ed Hardy klær og fremdeles se nogenlunde ut. Hittil har jeg ikke sett noen som klarer det. Jeg tror at dommedag kommer før jeg ser det.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det her e jo flott det, som Nils G. Lie ville sagt: Facebook: Thanks to Ed Hardy I recognize morons right away Endret 24. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Må seie eg ser ganske mykje grellt nede på torgallmenningen i Bergen, uavhengig av tid på døgnet. Spesielt ungdomsgjengar med heilt forferdeleg stil. Spika hår, kvite jakker, lenker etc. Stakkars ungdom.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Eksempelvis Den er sånn for å binde brukeren til nærmeste toglinje. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Eksempelvis HAHA, verste jeg har sett noensinne! tilsett (se spoiler) og du er klovnen i gata http://www.asos.com/Unconditional/Uncondit...1&clr=Black Edit: link Endret 27. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Eksempelvis HAHA, verste jeg har sett noensinne! tilsett denne og du er klovnen i gata Linken din virker ikke. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Eksempelvis omg. noen som trener på å ikke gå fort eller? ser nesten ut som en tvangstrøye for bein Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Asos satser tydeligvis på at folk har baller nok til å peacocke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå