thrice Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg digger ekte pels Du digger altså dyremisshandling. Kult å vite at det finnes så hjerteløse mennesker. Ta det opp et annet sted. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) til dere som klager til hun som klaget på dyremisshandling. kanskje ikke forsøpple tråden selv med å kommentere det? Hater mini mini mini mini kjørt . det ser så billig ut å gå rundt mitt på lyse dagen med klær som ikke dekker rompa + de bobblejakkene som har alle verdens regnbue farger på seg.... Endret 21. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 En annen ting, all pels kommer ikke fra de farmene som blir fremstillt i media. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er man hippie og raddis dersom man ikke mener dyr skal lide? Tydeligvis .. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er vel bare det at man begynner å bli dritt lei av at pelsmotstanderne konstakt skal prate om dyremishandling i tide og utide. Jeg liker ikke klær fra Tapout og Affliciton Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg liker ikke kamuflasjeklær på folk som ikke er i millitæret. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg liker ikke skinnhansker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg liker ikke skinnhansker. Galskap. Skinnhansker er hett. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Skinnhansker er awesome! Noe som får meg til å tenke på 13. oktober neste år International Suit Up Day Edit: Feil dato.. Endret 21. november 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 "Rånerstilen" er vel den nye nummer 1 på hatlisten min når det gjelder klesstiler... Joggebukse eller en eller annen stygg olabukse, WESC-genser i grusomme farger og en DC-caps med oppbrett! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stygg stil ja, det skal jeg si meg enig med. Det er harry. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg så den merkeligste stilen(?) noensinne idag. En jente som gikk med standard hvite Lacoste-sko, beige tights med sokkene over, hvit bestefarstrøye med en rosa topp over, og det hele toppet med svart hanekam uten hår på sidene, og diverse piercings. Var hakket unna å spy midt på gata Endret 23. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lol, høres ganske forfriskende ut egentlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Wat? HAHA, så noe som nesten fikk meg til å le istad, en middelaldrende mann med Evisu/Ed Hardy/something -bukse og Uggs. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvite jakker. Og nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Var på Brandstad for et par timer siden, der begge som jobbet der bare hadde Ed Hardy klær på seg. Han ene hadde en t-skjorte som liknet på denne Liker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå