Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tshirts med tekst som feks. "vodka - connecting people" eller "FBI - Female Body Inspector" er så partysvenske-taper på Aya Napa anno 2002. Kjenner eg får frysningar når eg ser slike på byen no til dags.

Prakteksempel: WEB-T-SHIRTS-BLack-the-man.jpg

Mer flaut enn morsomt :ermm:

Lenke til kommentar

Folk er forskjellig, det går ikke ann å ha en stil som alle liker. (eller?..)

Hadde det vært gøy om alle f.eks hadde jeans, hvit t-skjorte og vanlige joggesko?

Blir ikke det litt kjedelig da? Kan ærlig si jeg at jeg ikke har noe imot NOEN ting,

jeg liker å gå rundt å se på de forskjellige stilene som fins. Bare folk er seg selv

er det greit for meg. :)

spør du meg, så er det helt greit at folk har masse forskjellige stiler, bare morsomt

å studere det :D

Lenke til kommentar
Folk er forskjellig, det går ikke ann å ha en stil som alle liker. (eller?..)

Hadde det vært gøy om alle f.eks hadde jeans, hvit t-skjorte og vanlige joggesko?

Jeg forstår ikke hvorfor du nevner joggesko - sko man skal bruke når man jogger og aldri ellers. Hvis du derimot går med jeans, hvt t-skjorte og et skikkelig par sko så er man stiligere enn folk flest.

taylor_lautner_diesel_jeans_LJ2-thumb-400x602-16213.jpg

Det skal ikke mer til enn dette for å se bra ut. Problemet til folk flest er at de kjøper klær som ikke passer, og da ser man fort kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Ser det der bra ut? :roll:

Det ser bedre ut enn de fleste stiler som er nevnt i denne tråden. Folk hopper veldig på moter og enkeltplagg framfor å få til en enkel stil. Det hjelper selvfølgelig å ha en ålreit kropp, men her er det fit som igjen kommer i fokus.

Man kan evt bruke de pengene man hadde brukt på Ed Hardy t-skjorter på bol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...