SML Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Den typiske VGS stilen. Fjallräven Parka, WESC Genser/RL Big Pony(Logoflash), Joggebukse med strikk, hvit lue, Hvite lacoste sko. Lenke til kommentar
geil Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 "Morsomme" t-skjorter Det finnes ingen t-skjorter som faktisk er morsomme, og derfor blir alle bare bevis på at man har elendig humor. I see your dick shirt, and raise you a dick towel. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Tshirts med tekst som feks. "vodka - connecting people" eller "FBI - Female Body Inspector" er så partysvenske-taper på Aya Napa anno 2002. Kjenner eg får frysningar når eg ser slike på byen no til dags. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Tshirts med tekst som feks. "vodka - connecting people" eller "FBI - Female Body Inspector" er så partysvenske-taper på Aya Napa anno 2002. Kjenner eg får frysningar når eg ser slike på byen no til dags. QFT Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Tshirts med tekst som feks. "vodka - connecting people" eller "FBI - Female Body Inspector" er så partysvenske-taper på Aya Napa anno 2002. Kjenner eg får frysningar når eg ser slike på byen no til dags. Prakteksempel: Mer flaut enn morsomt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Akkurat den var litt festlig, men selvfølgelig überharry. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Syns du den er festlig syns jeg litt synd på deg. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Allmenjente-stil. Bergans boblejakke eller fake canada goose jakke, tightsbukser, uggs og håret oppsatt i en ball, og uten sminke. Usj?! Hip-hop/gangster stilen. Den ser helt patetisk ut. Store smykker med 50 cent på er så kvalmt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ^ whaat? Det var da SVÆRT så generaliserende. De på skolen min med best stil går det. Idrettsjentene derimot .. C WHAT I DID THERE!? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Folk er forskjellig, det går ikke ann å ha en stil som alle liker. (eller?..) Hadde det vært gøy om alle f.eks hadde jeans, hvit t-skjorte og vanlige joggesko? Blir ikke det litt kjedelig da? Kan ærlig si jeg at jeg ikke har noe imot NOEN ting, jeg liker å gå rundt å se på de forskjellige stilene som fins. Bare folk er seg selv er det greit for meg. spør du meg, så er det helt greit at folk har masse forskjellige stiler, bare morsomt å studere det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Folk er forskjellig, det går ikke ann å ha en stil som alle liker. (eller?..)Hadde det vært gøy om alle f.eks hadde jeans, hvit t-skjorte og vanlige joggesko? Jeg forstår ikke hvorfor du nevner joggesko - sko man skal bruke når man jogger og aldri ellers. Hvis du derimot går med jeans, hvt t-skjorte og et skikkelig par sko så er man stiligere enn folk flest. Det skal ikke mer til enn dette for å se bra ut. Problemet til folk flest er at de kjøper klær som ikke passer, og da ser man fort kjedelig ut. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ser det der bra ut? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Pluss at han karen har en noe bedre kropp enn 95 % av de som henger på dette forumet. Uansett hva han har på seg ser han naturlig bedre ut (innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ser det der bra ut? Det ser bedre ut enn de fleste stiler som er nevnt i denne tråden. Folk hopper veldig på moter og enkeltplagg framfor å få til en enkel stil. Det hjelper selvfølgelig å ha en ålreit kropp, men her er det fit som igjen kommer i fokus. Man kan evt bruke de pengene man hadde brukt på Ed Hardy t-skjorter på bol. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg digger ekte pels Du digger altså dyremisshandling. Kult å vite at det finnes så hjerteløse mennesker. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg hater å se gothere og fjortiser med sort hår og diverse emoartikler. Jeg betrakter det som unormalt. Jeg hater å se sosser og fjortiser med bleka hår og diverse hårbånd/hårgele/bling artikler. Jeg betrakter det som unormalt. og stygt. +1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hellokitty, kan du holde raddisutbruddene dine til en annen tråd? Takk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg digger ekte pels Du digger altså dyremisshandling. Kult å vite at det finnes så hjerteløse mennesker. Kan du ikke lage en tråd på www.hippie.com i stedet for å forsøple her? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er man hippie og raddis dersom man ikke mener dyr skal lide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå