Estella! Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 folk som går med ekte pels....det er så stygt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sosser/pretty boys... Svir i hjertet mitt når jeg ser de. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 folk som går med ekte pels....det er så stygt. Ehm, det SER helt likt ut som fake pels. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 folk som går med ekte pels....det er så stygt. Ehm, det SER helt likt ut som fake pels. mange jakker man ser lett at det er fake.alle jakkene mine forøverig Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 folk som går med ekte pels....det er så stygt. Det er jo ikke stygt. Pels er (kan i hvertfall være hvis man ikke ødelegger det ved å farge det) utrolig nydelig. Det at vi mennesker ikke kan utvinne pels uten å forårsake lidelse er noe heeelt annet. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg syntes ikke svastika er et stilig og pyntelig symbol akkurat. Mulig det er kannotasjoner, men har liten tro på at du ikke tenker nazisme når du ser hakekorset? Jeg hater ikke korset men det det fortsatt betyr.. anyways. vekk fra digresjon til diskusjon! syntes wiggers ser utrolig tåpelig ut.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg har slettet endel poster som har vært regelrett krangling om pels. Skal dere diskutere det ber jeg om at dette gjøres i egne tråder. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 poll? =p Mye jeg syntes ser idiotisk ut (*host* soss), men det jeg virkelig ikke kan fordra er ekte pels. Skinnjakker er greit.. kua er like død uansett om vi velger å bruke skinnet dens eller ikke Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vesker uten skulderreim. Det ser så dust ut å gå rundt med en veske i hånda hele tida. Upraktisk og jævlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan dere unger vennligst ta den "hva er ekte og hva er falsk metall"-kveruleringen i en annen tråd, takk? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vi diskuterte stil. Trodde det var det denne tråden er til? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det som ble diskutert, som psilocybe skrev, var jo hva som var ekte metall og hva som ikke er det. Hva er fasiten? Folk har forskjellige meninger. Hva som er ekte og hva som er falsk blir jo bare en dum diskusjon. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Da leste du tydeligvis ikke det som stod på denne siden. Men men. Back on topic: V-hals på femi gutter = URK Endret 2. november 2009 av Northern Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men v-hals på vanlige folk? Det er en helt standard genser. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men men. Back on topic: V-hals på femi gutter = URK Javel? Kan du vel likegodt si at genser på femi gutter er ekkelt? Det går mer på personligheten enn plagget. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 XXXXXL dunjakker. Stilen som Brokencyde 'sporter. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Buksene fra Swag i blå, turkis, grønn, lys rosa, rød og alle tenkelige farger som alle sjitungene går i for tiden. Spyr. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg digger ekte pels mens syntes falsk pels er skikkelig stygt!! misliker emo greia mer og mer også. ser jo tåpelig ut. men hver generasjon får vel ha sin stil.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg digger ekte pels Enig x 100000! I det siste har jeg lagt merke til at det fortsatt er folk som drar fram Bergans-jakken de kjøpte for tre år siden! Skjønner de enda ikke at de ser ut som vandrende poteter? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det mote å se ut som en vandrende potet, så må folk nesten gjøre det. Sånn det fantastiske sinnet vårt virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå